Elektrisch voertuig
-
Here kan geen route berekenen voor een elektrische auto
-
Here kan geen route berekenen voor een elektrische auto
@jan-rodeyns dat is een uitspraak die ik niet durf uit te spreken! Zelfs de ontwikkelaar van de app rijdt elektrisch en plant daar routes voor. Heb je jouw voertuig wel juist gedefinieerd op je persoonlijke pagina?

-
@rob-verhoeff: Waar vind ik deze mogelijkheid om de elektrische auto in te stellen?
-
@rob-verhoeff: Waar vind ik deze mogelijkheid om de elektrische auto in te stellen?
-
Dit is mijn instelling:

Dit is de melding:

Bij de instelling op "auto" heb ik geen probleem
-
Loop voor de zekerheid alle punten nog eens langs, of ze inderdaad wel op de weg (grijze lijn) liggen en dat je niet begint of eindigt in een winkelpromenade.
Deel anders de url van de route even. Wel op openbaar en gepubliceerd zetten.
-
Dit is mijn instelling:

Dit is de melding:

Bij de instelling op "auto" heb ik geen probleem
Dit is de melding:
Zet eens een
(vinkje) bij 'Voorkom een lege accu' en probeer het dan nog eens... Het is handig om de andere ontbrekende gegevens ook in te vullen. Bij het maken van routes zie je dan geen tankstations maar laadstations! -
Dit is de melding:
Zet eens een
(vinkje) bij 'Voorkom een lege accu' en probeer het dan nog eens... Het is handig om de andere ontbrekende gegevens ook in te vullen. Bij het maken van routes zie je dan geen tankstations maar laadstations!@Rob-Verhoeff kom, we hebben allemaal wel eens zonder benzine gestaan, nu dan een keer zonder elektriciteit

Maar hoe doe je dat onderweg (ik rijd alleen nog maar "fossiel") bij een elektrische auto, als heel langzaam de lampjes doven. Even een jerrycan Kw halen is er dan niet bij
-
@Rob-Verhoeff kom, we hebben allemaal wel eens zonder benzine gestaan, nu dan een keer zonder elektriciteit

Maar hoe doe je dat onderweg (ik rijd alleen nog maar "fossiel") bij een elektrische auto, als heel langzaam de lampjes doven. Even een jerrycan Kw halen is er dan niet bij
@Travellexxie Hahahaha... Bestaan de doosje met bougievonkjes niet meer? Misschien hebben ze ook doosjes met andere vonkjes? Of misschien moet je zelf opletten dat je niet zonder vonkjes komt te staan

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login