Scenic routing en rondrit generator
-
De vernieuwde scenic routing en rondrit generator is gisteren live gegaan en op de website werkt het goed.
In de Myroute App krijg ik een foutmelding dat er geen route gevonden is omdat de locatie niet bereikbaar is of dichter bij de huidige locatie moet zijn als ik vanaf mijn huisadres een rondrit wil maken. -
@rpluckengmail-com
Yep... hier hetzelfde probleem.
Maar ook buitenshuis werkt het niet -
@henry-van-den-belt said in Scenic routing en rondrit generator:
@rpluckengmail-com
Yep... hier hetzelfde probleem.
Maar ook buitenshuis werkt het nietKlopt ik heb het ook buiten geprobeert.
-
@rpluckengmail-com Het kan zijn dat de locatie niet herkend wordt, of dat je daar niet mag komen, bijvoorbeeld in een huis, in een bos, in een winkel of wat dan ook, dan weet de engine niet waar er naar toe berekend moet worden. Probeer een ander adres. De programmeur gaat natuurlijk wel kijken of er geen route naar een locatie in de buurt gemaakt kan worden om dit te voorkomen. Verder is er wel een limiet aan naar hoe ver je een route wilt laten genereren, een scenic route naar Zuid Spanje is te lang, dat kost teveel rekenkracht, ik zou uitgaan van dagetappes, daar is het voor gemaakt.
-
Michel van Hagen MRA-Founder
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder
Nope...zoals ik al zei werkt deze buitenshuis ook niet.
Heb nu diverse malen geprobeerd. Blijft dezelfde melding geven
Geen lange route ingevoerd, sta gewoon op een openbare weg. Navigatie werkt wel, dus locatie wordt gezien -
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder Dank je wel voor de snelle reactie. Ik heb het buiten geprobeerd, maar dat lukte ook niet.
Het is ook niet mogelijk om in de app ook geen andere start locatie kiezen, hij pakt automatisch de locatie waar jij je bevindt als startpunt, terwijl je dit op de website wel kunt kiezen. -
Als het goed is, werkt het weer naar behoren!
-
@Corjan-Meijerink Dank je wel en het werkt nu, ook binnenshuis.
-
@rpluckengmail-com ik heb het 10 minuten geleden geprobeerd op mijn Android tablet en daar lijkte het nog niet
-
@Corjan-Meijerink Om 13:33 uur in huis geprobeerd op een iPhoneSE20. Verbinding 4G. Diverse kronkelvarianten gebruikt, alsmede meerdere gekozen afstanden. Test verliep uitstekend. Route kwam zeer snel tot stand. Mooi werk!