Foto's gekoppeld aan Via punten niet meer zichtbaar na update in MRA App.
-
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waarom er op de plaats waar een foto zichtbaar moet zijn nu alleen een uitroepteken staat. Op de website staan de foto's wel bij de via punten en in de app niet.
Ik ben benieuwd of dit met de update te maken heeft en hoop dat het snel opgelosd wordt.
Met vriendelijke goret,
John
-
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waarom er op de plaats waar een foto zichtbaar moet zijn nu alleen een uitroepteken staat. Op de website staan de foto's wel bij de via punten en in de app niet.
Ik ben benieuwd of dit met de update te maken heeft en hoop dat het snel opgelosd wordt.
Met vriendelijke goret,
John
@RoadGliderNL hoi John
Net ff gecheckt in versie 404 op IOS en versie 403 op Android zijn de foto’s bij mij gewoon zichtbaar. Welke versie gebruik jij. Helpt geforceerd afsluiten misschien -
Hallo,
Met vriendelijke goret,
John
@RoadGliderNL Ik zie de foto's ook gewoon. Zowel vóór de navigatie - als ik de route open en op een punt klik waar een foto aan is toegevoegd - als tijdens de navigatie. Dit op iOS versie 4.4.0 - 404. Dit is ook de meest recente public versie op iOS.
-
Hallo,
Met vriendelijke goret,
John
@RoadGliderNL, een screenshot spreekt 1000 woorden