Carpe Iter CI Controller
-
Werkt deze ook met MRA navigation?
-
-
Met de app "MRA Navigation"? Nee. Die hele app werkt ook niet meer.
Met de navigatie mogelijkheden van "MyRoute-app"? Ja! -
@Corjan-Meijerink Goed om te horen
-
@Leo-Klein Zie ook vooral deze pagina: https://shop.myrouteapp.com/collections/carpe-iter Deze ondersteunen we probleemloos!
-
@Corjan-Meijerink maar het gaat mij om deze
-
@Leo-Klein Ik herken hem niet direct! Als ze echter dezelfde logische knoppen gebruiken als op hun Adventure Controller, zal het werken
Anders kan ik hem voor je uitlezen en zorgen dat ie werkt!
-
@Corjan-Meijerink Super
-
@Corjan-Meijerink kunnen jullie deze ook leveren ?
ADVENTURE CONTROLLER MIRROR BRACKET M10
-
@Leo-Klein Als die niet op de shop staat, dan helaas op dit moment niet.
-
@Corjan-Meijerink wat heb je van mij nodig om hem uit gelezen?
-
@Leo-Klein zou hem vooral kopen! Als het dan niet werkt met één van de invoer instellingen, kijken we verder
-
Misschien heb ik het helemaal fout, maar ik dacht/denk dat de Carpe Iter Controller de draaibare/kantelbare knop is bij mijn linker handvat van mijn BMW R1200 GS Adventure.
Maar.... MRA op mijn iPhone reageert daar NIET op.
Ik dacht dat de feature wel al aangegeven wordt maar nog niet werkt (om die reden).
-
@Corjan-Meijerink naar links rechts boven en naar beneden werkt maar center knop, en onderste 2 single en long press niet met my route app profiel in de app
-
@Leo-Klein ah je hebt die controller dus? Stuur me even een privé berichtje of mail naar corjan@myrouteapp.com. Mocht je in de buurt van Zoetermeer danwel Zwolle zitten kunnen we ook wat afspreken
-
@Dikke-Wim heb je wel de connector van Carpe Iter?
-
@Corjan-Meijerink privé bericht gestuurd
-
Blijkbaar niet. Ik dacht dat dat de draai/kantelknop van mijn BMW R1200 GSA was.
Het is blijkbaar een apart ding dat je moet aanschaffen.Hopelijk komt mijn nieuwe BWM R1300 GS eindelijk binnen twee weken. Dan kan ik me gaan ergeren aan de beperkingen van de Connect Ride Next (navigatie die erbij zit). Ik volg al een paar maanden de berichten op het BMW forum. Ziet er (nog) niet goed (genoeg) uit.
-
@Dikke-Wim Sterkte daarmee - dat ding is verschrikkelijk.
Nee, MRA is niet perfect maar als je onze ontwikkelsnelheid en klantgerichtheid naast dat van BMW legt op het gebied van software dan durf ik met zekerheid te zeggen dat we het beter doenEen motor moet je ons daarentegen niet laten maken!
-
@Corjan-Meijerink
Ik ben het helemaal met je een Corjan!
De service en reactietijd van jou en jouw team is ongeëvenaard!Dat ik dat vind was je al bekend
-
@Dikke-Wim Blijft altijd leuk om te horen!