29 Feb 2024, 09:40

@Con-Hennekens

meerdere malen de app van de telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd, heb al mijn vorige vrij jonge telefoon Samsung A14 vervangen voor een sneller broertje Samsung A34 5G dus ook Android toestel, heb off line kaarten gedownload van Nederland België Luxemburg en Duitsland, en route voor offline in de map Downloads op de telefoon staan en via navigatieinstelling/functioneel offline navigeren uiteraard ook aan staan, Met internet of offline, het maakt allemaal niks uit, werkt gewoon niet, kaart weergave blijft hangen/freeze om dan ergens na 15 sec ineens vooruit te springen en blijft weer hangen, uiteraard dan ook geen gesproken instructies.

Overigens moet de opmerking geplaatst worden dat ik met google maps wel gewoon kan navigeren zonder problemen, maar niet met mra navigatie

Als jullie nog suggesties hebben hoe ik het kan oplossen of wat ik nog meer kan proberen dan hoor ik het graag want toen het werkte was ik er blij mee, maar de laatste tijd is het een onbetrouwbare app waarmee ik echt niet op vakantie wil