@Reinier007, als je de mogelijkheid hebt, zou het interessant zijn om te proberen of je hetzelfde probleem ervaart met Offline navigatie enabled. Ik heb dezelfde route al tig keer online afgelegd waarbij het probleem zich bijna telkens voordoet, en 3x in offline mode waarbij het probleem zich tot nog toe structureel NIET voordoet. De link met een de internetverbinding wordt daardoor steeds plausibeler, ook als snappen we niet waarom dat zo zou zijn.
Overigens kan het best zo zijn dat je een goed signaal ontvangt, maar op een cruciaal moment zich net een hop van de ene naar de andere mast voordoet waardoor je op dat moment even geen internet hebt. Dat lijkt bij mijn "beruchte" WP5 aan de hand te kunnen zijn, omdat ik daar nagenoeg precies in een triangel van masten rij.
Probleem dat ik heb met mijn eigen theorie is dat de antenne dichtheid in NL dusdanig hoog is, dat dit een vÊÊl meer voorkomend probleem zou moeten zijn. Echter als je een keer een scenic route rijdt en dit gebeurt, dan haal je je schouders op en druk je op skip WP, terwijl als je dit telkens op hetzelfde WP van je woon/werk route ervaart, dan gaat dat opvallen natuurlijk.