Navigation loopt steeds vast
-
Ik heb woensdag een route gereden met Navigation. Echter dat ging helemaal fout.
De app liep ieder keer vast. Bij opnieuw starten ging het even goed en hetzelfde verhaal.
Niet mee te rijden.
Wat is er aan de hand? Hebben jullie meer klachten gehad?
Ben met Google Maps gaan rijden, dat ging wel goed.
Graag jullie reactie. -
Als dat woensdag al was, dan zouden er nu na het weekend zeker meer meldingen zijn verschenen. Ik denk daarom dat het exemplarisch is. Wat is je setup?
-
Als dat woensdag al was, dan zouden er nu na het weekend zeker meer meldingen zijn verschenen. Ik denk daarom dat het exemplarisch is. Wat is je setup?
Ik heb niets veranderd aan de setup. Het werkte altijd goed. Er moet iets met Navigation aan de hand zijn.
-
undefined Nick Carthew moved this topic from [Web] Problems, Bugs and other Issues
-
Ik heb niets veranderd aan de setup. Het werkte altijd goed. Er moet iets met Navigation aan de hand zijn.
@Gerrit-Boer-0, Met "wat is je setup" bedoel ik: hoe gebruik je Navigation? Werk je met Android of iOS, gebruik je een Android Auto of CarPlay apparaat. Welk van die twee loopt dan vast? Ook, onder welke omstandigheden loopt dat vast? En wat gebeurt er als hij "vast" loopt. Crashed de app en verdwijnt die? Stopt het meeschuiven van de kaart? Lopen de audio instructies door of stoppen die ook? Je kunt ons vast iets meer vertellen.