Hulp gevraagd bij myrouteapp next
-
Hulp gevraagd. Route in mra next wordt een puinhoop.
Even mijn achtergrond wat betreft myrouteap. Ik ben vanaf het eerste uur liftime member. Ik gebruik de routeplanner heel vaak en vind hem geweldig.
Heb altijd een Garmin navigatie gehad en was/ben er zeer tevreden over. Vooral het gebruik van de track die je converteert naar een route. 99,9% van de tijd wordt de route perfect gevolgd.
Nu een carpe Itertablet. De route maak ik op myrouteapp met de toolkit vergelijk ik hem met osm en de tomtomkaart.
Ik open hem in myrouteapp op de tablet, de preview is goed. Ik druk op de knop navigeer en meteen vanaf mijn huis slaat hij de verkeerde weg in. Ik zie dit aan de witte lijn (vind ik overigens onduidelijk) zie ook de screenshots. Ik heb ook online kaarten geprobeerd. Ik heb ook verderop op de route geprobeerd te starten. Resultaat Myrouteapp maakt er een zootje van. Hieronder foto's van de route en instellingenWat doe ik verkeerd?
-
@Benstew hoi
Je hebt het over een route maar het lijkt zo op het eerste gezicht een track.
Kun je de stappen om te starten met deze route/track beschrijven en wil je de url met ons delen. Dan kunnen we helpen. Zorg ervoor dat hij op publiekelijk staat -
@Benstew Same happens to me, no idea why doesn't stick to the planned route ...
-
@Benstew I only know English. I don't see any waypoints on your "route". All I see is an endpoint. If this is true then Navigator will simply plan its own path to the destination.
-
@RetiredWingMan @Marinus-van-Deudekom @ adrian avram
Hello everyone, thanks for the responses
I'll try it in English. The link to the route is: https://www.myrouteapp.com/route/open/2984344
The last response from @RetiredWingMan got me thinking, no waypoints visible. I don't want this, I find it annoying to see them along the way. I only want to see the via points.
Under track navigation I have now set the slider to green when using all waypoints. I have now looked at the route again and it seems that the route is now being followed. Apparently the waypoints should be visible in MRA next.
If this is the case then the (i) information is not clear. It says "Toggle it to show all waypoints (instead of just via points)".
I think it should also say: "Disable use routepoints, then the route will only be calculated by using the via points". -
- Zet je gemaakte route eens op openbaar en plaats de link hier.
- Je hebt "navigeer als track" actief staan. Schakel deze eens uit. Deze kan rare dingen doen.
- Schakel herbereken gewoon in. Als je route goed is, zal deze functie geen negatieve impact hebben. Herberekenen uitschakelen is een typisch Garmin ding.