myrouteapp
-
als ik gpx route inlaad op app myrouteapp en wil starten stuurt hij mij telkens naar beginpunt heb 30 punten kan iemand me helpen aub
-
-
Een lange druk op een willekeurig routepunt zal de navigatie vanaf dat punt starten.
A long press on any route point will start the navigation from that point.
-
@ronald-de-wachter-0 Is de route gemaakt met de Here kaart. Staat het beginpunt misschien dicht bij je vertrekpunt. In dat geval zal de planner je terug naar het begin blijven sturen. Je kunt dan natuurlijk ook het eerste viapunt (de start) overslaan en rechtstraat naar het volgende shapingpoint navigeren.
Helpt dit niet, deel je route dan hier en zorg dat hij publiekelijk toegankelijk is, dan kunnen we je misschien helpen -
@Marinus-van-Deudekom beste ik heb deze met de here kaart gemaakt maar start van thuis en als ik vertrek stuurt hij mij telkens terug hoe kan ik dit oplossen bedankt voor je antwoord
-
@ronald-de-wachter-0 plaats het eerste viapunt (het handje) verder weg (zeg een paar honderd meter) vanaf het punt waar je daadwerkelijk bent op dat moment. Dat eerste routepunt (en daarna alle routepunten met handjes) zijn verplichte routepunten waar je in feite “overheen moet rijden”. Door het eerste punt verder van je daadwerkelijke positie te plaatsen dwing je de navigatie naar het eerste punt te navigeren en zal je er uiteindelijk vanzelf overheen rijden en je route kunnen vervolgen.
-
@Rob-Verhoeff vriendelijk bedankt