Upload route
-
@rodeerikgmail-com ik heb hetzelfde net geprobeerd maar ik kan gewoon een file kiezen en een upload doen. Welke versie van de app gebruik. De laatste is 312 speciaal voor Android
@Marinus-van-Deudekom ik heb gekeken in de play store en daar staat geen update voor de app. Ik neem dus aan de laatste versie
-
@rodeerikgmail-com ik heb hetzelfde net geprobeerd maar ik kan gewoon een file kiezen en een upload doen. Welke versie van de app gebruik. De laatste is 312 speciaal voor Android
-
@Marinus-van-Deudekom ik heb gekeken in de play store en daar staat geen update voor de app. Ik neem dus aan de laatste versie
@rodeerikgmail-com als je op instellingen klikt (het poppetje) en je scrolt helemaal naar beneden, dan zie je het versienummer
-
@rodeerikgmail-com Wat voor een Android heb je. Ik gebruik eeb Samsung S20FE
Ik geloof niet dat een volle cache dit zou kunnen veroorzaken maar misschien dat @Corjan-Meijerink daar een antwoord op weet -
@rodeerikgmail-com cache geleegd maar zonder resultaat. App sluit zichzelf nog steeds na bestand kiezen.
-
@rodeerikgmail-com cache geleegd maar zonder resultaat. App sluit zichzelf nog steeds na bestand kiezen.
@rodeerikgmail-com Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te instaleren
-
@rodeerikgmail-com Wat voor een Android heb je. Ik gebruik eeb Samsung S20FE
Ik geloof niet dat een volle cache dit zou kunnen veroorzaken maar misschien dat @Corjan-Meijerink daar een antwoord op weet@Marinus-van-Deudekom samsung A53
-
@rodeerikgmail-com Heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te instaleren
het verwijderen en opnieuw installeren was de oplossing.
Bedankt voor het meedenken
Groeten Erik
-
het verwijderen en opnieuw installeren was de oplossing.
Bedankt voor het meedenken
Groeten Erik
@rodeerikgmail-com gelukkig en graag gedaan
Als je wil, kun je voor mijn oplossing stemmen -
@rodeerikgmail-com gelukkig en graag gedaan
Als je wil, kun je voor mijn oplossing stemmen@Marinus-van-Deudekom hoe doe je dat stemmen?
-
@Marinus-van-Deudekom hoe doe je dat stemmen?
@rodeerikgmail-com je hebt het gevonden. Thnkx
-
@rodeerikgmail-com je hebt het gevonden. Thnkx
@Marinus-van-Deudekom, up-votes krijgen is natuurlijk fijn, maar ik hoop niet dat het de gewoonte wordt om daarom te gaan vragen...