De update en android
-
Sinds de update zijn er verschillende zaken niet meer ok.
Wanneer je rechtsboven op het poppetje druk duurt het heel lang voor je instellingen open gaan.
Dit weekend was ik in Frankrijk en routes opstarten ging traag of pas na minuten.
Sinds de update wil de app niet starten met Android auto. Ook loopt de app op de telefoon dan vast.
Ik heb de mra al opnieuw geïnstalleerd, alsook de Android app. Geen verschil.
De andere apps zoals waze en Google maps werken wel met de Android auto .
Dus het probleem ligt bij mra.
Wie kan mij helpen
Roland.herremans@hotmail.be -
@roland-herremans
Vandaag geprobeerd in adere wagen. Zelfde resultaat -
@roland-herremans Dit is niet wat wij ervaren. Advies is app verwijderen en opnieuw installeren. Indien mogelijk kun je ook op afspraak bij ons langskomen in Zoetermeer, dan kunnen we kijken of we iets kunnen vinden.
-
@roland-herremans another post indicated that jt has someth8ng to do with maps download to an SD card. Try deleting maps and downloading to the phone memory. My Tab 7 exhibited this delay. I deleted the downloaded maps. Was still slow, changed the option to turn off downloading the SD card. Seems to have fixed the issue.
-
@roland-herremans vandaag bij Joost en van de programmeurs op visite geweest op het hoofdkantoor.
Dankzij zijn deskundig oog viel het hem op dat mijn offline kaarten opgeslagen waren op de sd kaart.
Proefondervindelijk de kaarten gedownload op het actieve geheugen van mijn telefoon, de switch opslaan op sd kaart uitgezet, bleek dat d problemen die jij ook had verdwenen zijn.
Dus de vraag aan jou of hij de offline kaarten ook op de sd kaart hebt staan. Dan is de oplossing simpel. -
@Marinus-van-Deudekom, ik ben dan altijd nieuwsgierig naar de oorzaak. Wat is er veranderd, dat kaarten op de SD ineens tot dit gedrag leiden. De kaart zelf wordt m.i. niet benaderd als je het menu in gaat. Joost zal dat nog wel uitzoeken denk ik.
-
@Con-Hennekens
Volgens mij moet je er bewust op drukken om de offline kaarten op de sd-kaart te installeren. -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA volgens mij klopt dat inderdaad. Ik heb dat in het begin gedaan en nooit veranderd. Sinds update 305 werden de instellingen ineens langzamer. Nu alles weer of telefoon staat zijn die probleempjes opgelost.
Volgens Joost zou dat door de kaart update vanuit Here kunnen zijn gekomen. Dat wordt nog door @Corjan-Meijerink besproken met Here
Belangrijkste is dat het probleem getackeld is -
Zeker en de koffie staat altijd klaar in Zoetermeer.
-