Nieuwe Transportmodus :Motor
-
Meteen de nieuwe transportmodus 'Motor' willen gebruiken. Ik constateer het volgende: ik heb een bestaande route aangepast naar de transportmodus 'Motor'. Als ik die via de app van MyRoute-app naar Garmin Drive wil versturen lukt dat niet omdat kennelijk vereist wordt dat ik de route op 'publiceren' zet. ' Er is iets misgegaan' is de boodschap op het scherm'.
Als ik niet wil kiezen voor 'publiceren', wordt het bestand niet naar Garmin Drive verzonden. Ik wil graag gewoon mijn route kunnen verzenden zonder dat ik 'gedwongen' wordt de route op 'publiceren' in te stellen. Toen ik 'publiceren' toestond, lukte het wel. Doe ik iets fout of is hier een beleidskeuze gemaakt? -
@Rob-Veerman het kan heel goed zijn dat ik ergens iets ben vergeten. Moet alleen bekennen dat ik niet helemaal begrijp waar je tegenaan loopt.
Zou je misschien een schermafbeelding (of meerdere) van het probleem kunnen delen?
-
@Corjan-Meijerink Ik klik in de app op de route en heel kort verschijnt er op het display van de app de mededeling 'er ging iets mis'. Die mededeling verdwijnt ook weer onmiddellijk. Het beeld blijft op de map met de routes.
Wijzig ik de instelling naar 'publiceren' dan loopt alles als vanouds. Ik kreeg evenwel geen keuzemogelijkheid om NIET te willen publiceren. Ik kan dus wel eerst toestemming geven om te publiceren en moet dan dan later deze opgelegde keuze weer terugzetten. Dit speelde voorheen niet en is ontstaan bij de nieuwe keuzemogelijkheden. Ter info: ik gebruik een iPhone SE 20, waarmee ik via de app de routes exporteer naar Garmin Drive. Via Bluetooth stuurt Garmin Drive de gpx naar mijn Zumo XT.
-
Ik weet niet zeker of het iets met de Garmin te maken heeft. Ik heb zojuist een route met de camper mode gemaakt en als ik die in de app wil openen dan krijg ik ook de foutmelding „er ging iets mis“. Mijn oude routes geven geen probleem als ik die open. Het lijkt dus meer met de rijmodus te maken te hebben. Ik maakte gebruik van een iPad met de meest recente software versie.
-
Aha, op die fiets! (Naja….motor / camper)
De huidige app begrijpt motor / camper routes nog niet! In de nieuwe 4.0.3 update zal dit allemaal werken zoals verwacht, die komt volgende week De app gaat nu naar de Beta groep en is volgende week voor iedereen beschikbaar.
-
@Corjan-Meijerink Alles sal reg kom. MRA was iets te vroeg met de publicatie, maar begrijpelijk: dergelijke verbeteringen wil je graag aan den volke kwijt. Dank voor de snelle opheldering.
-
@Rob-Veerman Nee helemaal niet eigenlijk!
Ik heb gewoon een foutje gemaakt - dat geef ik dan ook gewoon eerlijk toe hahah.De huidige app (4.0.2) kon inderdaad geen motor / camper routes openen. Dat kan nu wel! Enkel worden de routes dan gewoon als auto routes getoond. Wanneer de 4.0.3 app beschikbaar is, zal de app hem wel als motor / camper kunnen lezen
Bedankt voor het melden!