First test report MRA Navigation Next - Eerste testverslag MRA Navigation Next
-
After months of hard and passionate work, the time had finally come, the first ride with MRA Navigation Next. Read the report here!
Tonight the pre-salers will receive an email with a registration form for the first beta version of MRA Navigation Next.
We then have to check and process the registrations. This first beta version is expected to be available at the beginning of December!
https://mranavigationnext.app/first-test-report/
Na maanden van hard en gepassioneerd werken was het eindelijk zover, de eerste rit met MRA Navigation Next. Lees hier het verslag!
Vanavond ontvangen de pre-salers een email met aanmeldformulier voor de eerste bèta versie van MRA Navigation Next.
Vervolgens moeten wij de aanmeldingen controleren en verwerken. Verwachting is dat deze eerste bèta versie begin december beschikbaar komt!
-
-
Great news.
-
Geweldig nieuws! ik kijk uit naar de eerste testen met de nieuwe app. Dat zal voor mij niet zo snel op de motor zijn met de komende winter voor de deur, maar in de auto (met Apple Carplay) en op de fiets gaat het ook vast lukken
-
Great report in your blog @Michel-van-Hagen-MRA-Founder I always knew that after the release of the fantastic MRA Mobile app, Corjan and Joost would build a fantastic navigation app. Well done to all involved. I’m looking forward to beta testing.
-
Ziet er positief uit.
Wat ik er zo van begrijp is dat de eerste beta versie eigenlijk bijna op hetzelfde niveau zit als de huidige MRA Navigitatie app. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.1 ding waar ik mij een beetje over verwonder is de euforie over de koffiestops/lunchpauze.
Je start de navigatie weer en je drukt op het volgende routepunt.
huhhhh??? Het ding zou zelf moeten weten dat ik gewoon verder wil gaan.
Ik zet de telefoon op standby met de app nog actief. Als de telefoon uit standby gehaald wordt, zou de app weer actief moeten worden en gewoon verder moeten gaan. Hetzelfde geldt voor de tracklog. -
Very promising report
I bow my head for Joost and the newly apointed "blonde god".
-
Awsome stuff.
-
@M-Schrijver, Volgens mij werkt dat ook gewoon zo. Wat ze wilden laten zien is dat als je halverwege een route start, je nu veel makkelijker naar het eerstvolgende routepunt kunt navigeren. In de oude app moest je skippen, xx keer op "volgende routepunt" klikken etc.
-
Beste,
Waarom de tekst niet in het Nederlands ? MRA is toch Nederlands ?
Er zijn genoeg mensen die niet elke taal beheersen, zeker nu jullie komen met de nieuwste MRA zou het fijn zijn als er ook in de moedertaal wordt gecommuniceerd -
@Wil-van-Hulst said in First test report MRA Navigation Next - Eerste testverslag MRA Navigation Next:
Beste,
Waarom de tekst niet in het Nederlands ? MRA is toch Nederlands ?
Er zijn genoeg mensen die niet elke taal beheersen, zeker nu jullie komen met de nieuwste MRA zou het fijn zijn als er ook in de moedertaal wordt gecommuniceerdKlik op het tabblad bovenaan om de taal te wijzigen.
-
-