Suggestion: Navigatie voor fietsen en wandelen zou een waardevolle toevoeging aan de app zijn.
-
Re: Suggestions
Ik gebruik Navigation voor motor en auto. Zou het een waardevolle aanvulling vinden als je er ook gebruik van kunt maken om te fietsen of te wandelen. Met bijvoorbeeld de openstreetmap.
I use Navigation for motorcycle and car. It would be a valuable addition if you can also use it for cycling or walking. For example, with the openstreetmap.
-
@Hans-Lamers The MRA Mobile app is great for navigation on a bicycle because you can use the OSM Cycling map.
-
@Hans-Lamers Ik ga er vanuit dat de functionaliteiten van beiden apps bij elkaar komen. Met de MyRoute-app Mobile kun je nu al perfect navigeren op de fiets of al wandelend. Dus bij vernieuwing zal dat niet anders zijn is de verwachting. Jouw suggesties zitten dus al in de roadmap.
Overigens denk ik dat dit topic eigenlijk toegevoegd had moeten worden in dit topic (klik). Deze "zweeft" er nu boven en is denk ik niet de bedoeling. Ik gok dat een moderator hier wel raad mee weet... @Michel-van-Hagen-MRA-Founder of @Corjan-Meijerink
-
@Rob-Verhoeff Ik weet dat dat tot de mogelijkheden behoort, maar ik bedoel eigenlijk een route zelf maken in de openstreetmap om daarna te navigeren met de app.
-
@Hans-Lamers said in Ik gebruik Navigation voor motor en auto. Zou het een waardevolle aanvulling vinden als je er ook gebruik van kunt maken om te fietsen of te wandelen. Met bijvoorbeeld de openstreetmap.:
@Rob-Verhoeff Ik weet dat dat tot de mogelijkheden behoort, maar ik bedoel eigenlijk een route zelf maken in de openstreetmap om daarna te navigeren met de app.
That is possible now. Choose the OSM for planning and then choose cycling as the transport mode.
-
Hoi Hans, een leuke aanvulling die we al jaren op het oog hebben. We willen ook de recreatieve wandelaar/fietser op MyRoute-app een thuis geven. Daarom hebben we in mobile het nu de OpenCycleMap toegevoegd. Dat zal ook zo blijven als je straks Navigation Next gebruikt.
Hi Hans, a nice addition that we have been eyeing for years. We also want to give the recreational walker/cyclist a home on MyRoute-app. That is why we have now added the OpenCycleMap in mobile. This will also remain the case if you use Navigation Next.
-
@Timo-Martosatiman-MRA Dank je wel Timo, we hebben enige tijd geleden ook al eens gesproken over het gebruik van de komoot app versus de mobile app en het toevoegen van foto's (ook als de track al is opgeslagen). Daar waren de meningen over verdeeld. Ik zie dat er met de nieuwe mobile app al weer aanpassingen zijn gemaakt in die richting. Ik denk als de nieuwe app volgend jaar wordt geรฏntroduceerd het een fantastisch product is geworden.
-
@Timo-Martosatiman-MRA
En laten we niet vergeten dat je ons per ongeluk al looproutes hebt gegeven via MyRoute-App Mobile.
Een aangename wandeling naar het werk, volg gewoon de blauwe stip.And let's not forget you have already given us walking routes inadvertently via MyRoute-App Mobile.
A pleasant walk to work, just follow the blue dot.En ook echte Britse off-road Green Lane-routes via routetracks.
And also proper UK off-road Green Lane routes via route-tracks.
-
@Steve-Lynch
Inderdaad! Tijdens het testen van de vroege versies gebruikte ik de app om hard te lopen met MRA-collega Mitchell. Althans, ik weet niet of je het echt 'hardlopen' kon noemen .Indeed! While testing the early versions, I used the app to run with MRA colleague Mitchell after work. well, that is if you could call it 'running'
-
@Timo-Martosatiman-MRA said in Suggestion: Navigatie voor fietsen en wandelen zou een waardevolle toevoeging aan de app zijn.:
@Steve-Lynch
Inderdaad! Tijdens het testen van de vroege versies gebruikte ik de app om hard te lopen met MRA-collega Mitchell. Althans, ik weet niet of je het echt 'hardlopen' kon noemen .Indeed! While testing the early versions, I used the app to run with MRA colleague Mitchell after work. well, that is if you could call it 'running'
-
@Timo-Martosatiman-MRA said in Suggestion: Navigatie voor fietsen en wandelen zou een waardevolle toevoeging aan de app zijn.:
Hoi Hans, een leuke aanvulling die we al jaren op het oog hebben. We willen ook de recreatieve wandelaar/fietser op MyRoute-app een thuis geven. Daarom hebben we in mobile het nu de OpenCycleMap toegevoegd. Dat zal ook zo blijven als je straks Navigation Next gebruikt.
Hi Hans, a nice addition that we have been eyeing for years. We also want to give the recreational walker/cyclist a home on MyRoute-app. That is why we have now added the OpenCycleMap in mobile. This will also remain the case if you use Navigation Next.
Hey,
Wil dit dan zeggen dat je met de next navigation een fietskaart kan laden? Of er toch gebruik wordt gemaakt van fietswegen.
Ik heb met de huidige mobile app de fietsroute voor werk eens toegevoegd met de cycling map, hier neemt deze zoals komoot perfect de fietssnelwegen. Als ik navigeer van A naar B zonder route vooraf te plannen/track neemt deze de gewone auto wegen terwijl het dan best is de fietsroutes/ fietssnelwegen te nemen zoals op de cycling map. Misschien een mogelijkheid om verschillende kaarten te gebruiken bij het navigeren? Aan de hand van het gekozen voertuig.
-