Off topic
-
Hier kun je alles tegen elkaar zeggen en/of mededelen. Misschien wil je wat kwijt over je hond die aan het miauwen is, of over de zus van je buurman die een neef is van iemand die je vroeger op school hebt gekend, maakt niet uit, zolang het maar respectvol is en binnen de algemene morele regels.
Here you can say and/or share everything to each other. You may want to say something about your dog meowing, or your neighbor's sister who is a cousin of someone you used to know in school, it doesn't matter, as long as it's respectful and within general moral rules .
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder
Geweldig -
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder mwahahahaaa geniaal
Ik heb binnenkort een proefrit gepland staan met een AT Adventure Sport met DCT. Off-topic genoeg? -
I've been looking for somewhere to vent my frustration about next doors dog. It constantly barks and keeps me awake at night. There, I've said it and already my frustrations have lessened. Thank you @Michel-van-Hagen-MRA-Founder for giving me a space to get it off my chest.
-
Beste mensen, allemaal hartelijk dank voor jullie aanmeldingen!
Wat vinden jullie hiervan ?Dear people, thank you all very much for your registrations!
What do you think about this ? -
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder bugfree! Werkt altijd... Vergt wel wat meer planning vooraf denk ik... Hahahaha.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder You are heading NW you will be in the ocean very soon
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder said in Off topic:
Beste mensen, allemaal hartelijk dank voor jullie aanmeldingen!
Wat vinden jullie hiervan ?Krijgen we straks ook Fred Flintstone nog te zien? Het was toch "Next" en niet "Back"? Maar stel dat alle techniek jou in de steek laat tijdens het rijden, dan hoop ik dat je een hoog ontwikkeld padvindersbrein hebt zodat je i.i.g. weet hoe je weer thuis komt. Als je zo'n brein hebt als mijn vrouw, dan ga je geheid verdwalen...
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder, hoe laad je die op? En werkt dat ook in de cloud?
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder ik zoek nog zo'n kompas wat ik op mijn brommer kan monteren.
Tips ? -
@Eric-Bovelander Google eens op "knoop kompas". Ze zijn er te kust en te keur. Om globaal de windrichting te kiezen is een eenvoudig dingetje al voldoende. Zeker op de motor. Je plakt hem eenvoudig ergens in het zicht.
-