Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. Announcements
  3. [NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)

[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)

Scheduled Pinned Locked Moved Announcements
29 Posts 12 Posters 280 Views 7 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Kudee Kudee

Sorry, aber ich verstehe es nicht ganz. Heisst es gibt also in der Zukunft 2 Web Routenplaner?
    Den jetzigen und Next?

image.jpeg

Corjan Meijerink
    Corjan Meijerink
    Corjan Meijerink
    Developer
    wrote last edited by

@Kudee the current one will exist alongside the future one. But yes, eventually the current planner will be gone replaced by the one just announced.

1 Reply Last reply
    0
    • Hans van de Ven MR.MRA
      Hans van de Ven MR.MRA
      Hans van de Ven MR.MRA
      Valued contributor
      wrote last edited by

@corjan-meijerink zit er ook een nieuwe connector in de Next planner, zodat de BMW CRN herkend wordt en dat ook apple gebruikers met een Garmin deze kunnen gebruiken?

Garmin Zumo XT3/XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/Tourstart/ MyRouteapp (The App)/...
      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply
      1
      • henry van den belt
        henry van den belt
        henry van den belt
        wrote last edited by

En toch.....
        Toen ik lifetime aanschafte deed ik dat met de gedachte dat ik geen geld meer uit hoefde te geven aan de navi en de planner. De eerste periode ook gereden met veel kinderziektes bv het immense batterijverbruik.
        Maar dat hebben jullie netjes opgelost.
        Maar nu komt er een upgrade en jullie geven dat beestje een andere naam en hoppa....degenen die lifetime member zijn mogen de knip weer trekken.

Ik heb er een beetje vreemde smaak van.

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply
        2
        • henry van den belt henry van den belt

En toch.....
          Toen ik lifetime aanschafte deed ik dat met de gedachte dat ik geen geld meer uit hoefde te geven aan de navi en de planner. De eerste periode ook gereden met veel kinderziektes bv het immense batterijverbruik.
          Maar dat hebben jullie netjes opgelost.
          Maar nu komt er een upgrade en jullie geven dat beestje een andere naam en hoppa....degenen die lifetime member zijn mogen de knip weer trekken.

Ik heb er een beetje vreemde smaak van.

Rob Verhoeff
          Rob Verhoeff
          Rob Verhoeff
          Alpha tester
          wrote last edited by Rob Verhoeff

@henry-van-den-belt daar wil ik wel een lans breken voor MRA: je houdt alles waarvoor je in het verleden hebt betaald. Niets meer en niets minder! Nu wordt de auto vernieuwd en komt er een nieuw model op de markt en worden er mooie "accessoires" toegevoegd aan de auto. Je ruilt je auto in, maar dan verwacht je toch niet dat al die mooie accessoires voor die oude prijs ineens ook in je nieuwe auto zitten? Wil je die nieuwe accessoires niet? Prima, dan blijf je in je oude auto rijden 😉

Oh ja, je auto wordt wel overgsepoten in een nieuwe kleur als je besluit daarin te blijven rijden!

🏍️ BMW K1600GT-P (2013) | Nolan N100-5 with Sena 30K
          📱 iOS on iPhone 13 & 16 (mounted on Quadlock or AliExpress extention on BMW-cradle)
          🚙 Apple CarPlay in VW T-Roc
          💻 Routelab on MacBook Air & iMac (Tahoe & Ventura)

Travellexxie 1 Reply Last reply
          2
          • Léon Hassing
            Léon Hassing
            Léon Hassing
            wrote last edited by

Zoals ook in de EN-post al diverse vragen zijn gesteld, wil ik even verifiëren of ik het goed heb begrepen. Als je nu al Gold Lifetime hebt krijg je straks ook toegang tot de nieuwe website, maar ALLEEN voor de mogelijkheden die je nu al hebt (maar dan dus wel in een nieuw jasje). Voor de nieuwe mogelijkheden moet je nu eenmalig € 49 betalen. Klopt dat?

Rob Verhoeff Corjan Meijerink 2 Replies Last reply
            0
            • Léon Hassing Léon Hassing

Zoals ook in de EN-post al diverse vragen zijn gesteld, wil ik even verifiëren of ik het goed heb begrepen. Als je nu al Gold Lifetime hebt krijg je straks ook toegang tot de nieuwe website, maar ALLEEN voor de mogelijkheden die je nu al hebt (maar dan dus wel in een nieuw jasje). Voor de nieuwe mogelijkheden moet je nu eenmalig € 49 betalen. Klopt dat?

Rob Verhoeff
              Rob Verhoeff
              Rob Verhoeff
              Alpha tester
              wrote last edited by

@Léon-Hassing volgens mij kan jij begrijpend lezen in twee talen 😉

📱 iOS on iPhone 13 & 16 (mounted on Quadlock or AliExpress extention on BMW-cradle)

1 Reply Last reply
              1
              • Léon Hassing Léon Hassing

Corjan Meijerink
                Corjan Meijerink
                Corjan Meijerink
                Developer
                wrote last edited by

@Léon-Hassing helemaal correct.
                En dan krijg je:

• Toegang tot privé forum waar je mee beslist over de ontwikkeling
                • Lifetime toegang tot de nieuwe features (met uitzondering van de gemelde commerciële club licentie, AI Routeplanner en Navigation Next)
                • Een goed gevoel want je draagt bij aan de ontwikkeling
                • Eerder toegang

Je raakt niks kwijt 🙂

Léon Hassing 1 Reply Last reply
                0
                • Corjan Meijerink Corjan Meijerink

En dan krijg je:

• Toegang tot privé forum waar je mee beslist over de ontwikkeling
                  • Lifetime toegang tot de nieuwe features (met uitzondering van de gemelde commerciële club licentie, AI Routeplanner en Navigation Next)
                  • Eerder toegang

Je raakt niks kwijt 🙂

Léon Hassing
                  Léon Hassing
                  Léon Hassing
                  wrote last edited by

@Corjan-Meijerink said:

En dan krijg je:

Bedankt voor je reactie. En wat betreft bovenstaand punt, dat zou inderdaad mijn overweging zijn, want van die extra features zal ik waarschijnlijk weinig gebruik maken 😊 .

1 Reply Last reply
                  0
                  • henry van den belt
                    henry van den belt
                    henry van den belt
                    wrote last edited by

Een vreemde vergelijking,
                    Wanneer ik bij de garage geen auto koop maar mobiliteit, en daar afspraak over maak dat ik een afgesproken bedrag betaal voor lifetime mobiliteit... dan gaat jouw vlieger niet op

0
                    • henry van den belt henry van den belt

Een vreemde vergelijking,
                      Wanneer ik bij de garage geen auto koop maar mobiliteit, en daar afspraak over maak dat ik een afgesproken bedrag betaal voor lifetime mobiliteit... dan gaat jouw vlieger niet op

Rob Verhoeff
                      Rob Verhoeff
                      Rob Verhoeff
                      Alpha tester
                      wrote last edited by Rob Verhoeff

@henry-van-den-belt tja, het is maar net welke uitleg je wilt gebruiken! De uitleg hierboven lijkt mij als extra info dan toch vrij duidelijk. Meer ga ik er niet over roepen.

1 Reply Last reply
                      0
                      • Edwin_M
                        Edwin_M
                        Edwin_M
                        wrote last edited by

Dus in feite komen er nieuwe levels bij

1. Gold+ (nieuwe features to huidige planner) a 49 euro
                        2. AI planner (prijs nog te bepalen)
                        3. Commerciële club licentie

De huidige GOLD planner, houd zijn huidige functies in een nieuwe GUI

Samsung S24+ Android, Carpuride W702 , KTM 1290 Super Adventure & Wielrenfietsen

1 Reply Last reply
                        0
                        • Ed Lauwerens 0
                          Ed Lauwerens 0
                          Ed Lauwerens 0
                          wrote last edited by

Als ik het goed begrijp ben ik hier ook teleurgesteld over. Ik heb voor MRA Routeplanner Gold en MyRoute App lifetime abonnementen gekocht. Het idee is dan natuurlijk dat je geen geld hoeft uit te geven voor nieuwe versies. De nieuwe versie een iets andere naam geven en dan zeggen dat je die weer opnieuw moet aanschaffen...ik vind misleidend nog vriendelijk uitgedrukt. En het idee dat deze 2 producten naast elkaar blijven bestaan is natuurlijk onzin, alle effort voor nieuwe ontwikkelingen gaan natuurlijk naar de nieuwe versie, niet de oude. Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen of dat men hier nog een keer over nadenkt.

1
                          • Corjan Meijerink
                            Corjan Meijerink
                            Corjan Meijerink
                            Developer
                            wrote last edited by

Zoals uitgelegd.
                            Je raakt helemaal niks kwijt.

1 Reply Last reply
                            0
                            • Ed Lauwerens 0 Ed Lauwerens 0

Als ik het goed begrijp ben ik hier ook teleurgesteld over. Ik heb voor MRA Routeplanner Gold en MyRoute App lifetime abonnementen gekocht. Het idee is dan natuurlijk dat je geen geld hoeft uit te geven voor nieuwe versies. De nieuwe versie een iets andere naam geven en dan zeggen dat je die weer opnieuw moet aanschaffen...ik vind misleidend nog vriendelijk uitgedrukt. En het idee dat deze 2 producten naast elkaar blijven bestaan is natuurlijk onzin, alle effort voor nieuwe ontwikkelingen gaan natuurlijk naar de nieuwe versie, niet de oude. Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen of dat men hier nog een keer over nadenkt.

Rob Verhoeff
                              Rob Verhoeff
                              Rob Verhoeff
                              Alpha tester
                              wrote last edited by

@Ed-Lauwerens-0 Ik vind dat je dat verkeerd leest, maar wie ben ik? Je hebt een lifetime Routeplanner Gold en MyRoute app navigatie abonnement. Alles wat je nu kan met die functionaliteit blijft lifetime, lees: VOOR ALTIJD.

Daarnaast krijg je straks een compleet vernieuwde website waarin je al die zaken die je nu kan doen straks ook kan doen. Ben je bereid nog iets meer in de buidel te tasten, dan kan je straks zelfs meer! Dus wees niet bezorgd, alle functionaliteiten die je nu hebt die heb je straks ook in een mooier jasje 😉

Dat de twee websites naast elkaar blijven bestaan betwijfel ik! Je wilt één platform onderhouden en niet twee!

1 Reply Last reply
                              0
                              • Rob Verhoeff Rob Verhoeff

@henry-van-den-belt daar wil ik wel een lans breken voor MRA: je houdt alles waarvoor je in het verleden hebt betaald. Niets meer en niets minder! Nu wordt de auto vernieuwd en komt er een nieuw model op de markt en worden er mooie "accessoires" toegevoegd aan de auto. Je ruilt je auto in, maar dan verwacht je toch niet dat al die mooie accessoires voor die oude prijs ineens ook in je nieuwe auto zitten? Wil je die nieuwe accessoires niet? Prima, dan blijf je in je oude auto rijden 😉

Oh ja, je auto wordt wel overgsepoten in een nieuwe kleur als je besluit daarin te blijven rijden!

Travellexxie
                                Travellexxie
                                Travellexxie
                                Valued contributor
                                wrote last edited by

@Rob-Verhoeff nou, daar denk ik toch wat anders over. Ik heb me destijds aangemeld in de verwachting (dat stond ook in de Roadmap, die later ineens verdween), dat er binnenkort een volledig nieuwe website zou komen. Daarvoor is toen lifetime gold gekomen. Ik ben zelfs een tijd RouteXpert geweest en er zijn mooie routes van mijn hand gekomen. Dat de planner pas 4 jaar later komt, kan ik natuurlijk niets aan doen. De nieuwe add-ons, dat heb ik in mijn vorige bericht gezet, die hoef ik niet, dat is ook geen issue en als ik daarvoor moet betalen, als ik die afneem, soit. Geen probleem.
                                Maar wie zegt mij, dat de bestaande planner er over 4 jaar nog is? Er is een bedrag ineens betaald (of anders verworven), waarmee ik dat hele zwikkie, zoals jij dat noemt overspuiten, etc., af heb gekocht + de ontwikkeling van die bak. De ondernemer heeft dat geld kunnen investeren in de ontwikkeling van de planner (die ik dus heb afgekocht) en nu zou ik ernaast grijpen? Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest!
                                Ik kan me voorstellen, dat al het geld in de ontwikkeling van de nieuwe site gaat zitten, wat heel begrijpelijk is. Kijk maar naar Basecamp. Maar het lifetime abonnement heeft er mede voor gezorgd, dat de nieuwe website er komt en het zou niet netjes zijn naar de bestaande abonnementshouders. als die nu naast de pot zouden pissen.

Met andere apps maak je een route, met MRA componeer je een route!

Ducati Monster 1200 met Garmin Zümo XT
                                Fiat 124 Spider/Camper Dethleffs met Navigation-App op Samsung Tab Active4 Pro
                                MRA Lifetime Gold

0
                                • Corjan Meijerink
                                  Corjan Meijerink
                                  Corjan Meijerink
                                  Developer
                                  wrote last edited by Corjan Meijerink

Iedereen krijgt een gratis upgrade.
                                  Je hoeft niks te kopen en houdt toegang tot alles.
                                  Het nieuwe platform is voor iedereen te gebruiken.
                                  Alles wat ooit is gekocht blijf je toegang tot houden.

Wil je iets extra’s? Dan kan dat en koop je de pre-sale 🙂 Anders wacht je gewoon tot het in februari online komt.

1 Reply Last reply
                                  0
                                  • Travellexxie Travellexxie

@Rob-Verhoeff nou, daar denk ik toch wat anders over. Ik heb me destijds aangemeld in de verwachting (dat stond ook in de Roadmap, die later ineens verdween), dat er binnenkort een volledig nieuwe website zou komen. Daarvoor is toen lifetime gold gekomen. Ik ben zelfs een tijd RouteXpert geweest en er zijn mooie routes van mijn hand gekomen. Dat de planner pas 4 jaar later komt, kan ik natuurlijk niets aan doen. De nieuwe add-ons, dat heb ik in mijn vorige bericht gezet, die hoef ik niet, dat is ook geen issue en als ik daarvoor moet betalen, als ik die afneem, soit. Geen probleem.
                                    Maar wie zegt mij, dat de bestaande planner er over 4 jaar nog is? Er is een bedrag ineens betaald (of anders verworven), waarmee ik dat hele zwikkie, zoals jij dat noemt overspuiten, etc., af heb gekocht + de ontwikkeling van die bak. De ondernemer heeft dat geld kunnen investeren in de ontwikkeling van de planner (die ik dus heb afgekocht) en nu zou ik ernaast grijpen? Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest!
                                    Ik kan me voorstellen, dat al het geld in de ontwikkeling van de nieuwe site gaat zitten, wat heel begrijpelijk is. Kijk maar naar Basecamp. Maar het lifetime abonnement heeft er mede voor gezorgd, dat de nieuwe website er komt en het zou niet netjes zijn naar de bestaande abonnementshouders. als die nu naast de pot zouden pissen.

Rob Verhoeff
                                    Rob Verhoeff
                                    Rob Verhoeff
                                    Alpha tester
                                    wrote last edited by

@Travellexxie Die pissen ook niet naast de pot, dat is jouw vertaling. Ik vind het ondernemersschap. Daar kun je wat van vinden. Feit is dat lifetime ook lifetime blijft. Kan dat op het oude platform? Vast, maar dan hadden we ook gaan lopen zeuren dat het er wel heel oudbollig uitziet over x-jaar. En dan heb je straks een mooie nieuwe carrosserie voor je 10-12 jaar oude auto waar je weer jaren mee vooruit kan 😉

Travellexxie 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • CD130
                                      CD130
                                      CD130
                                      Valued contributor
                                      wrote last edited by

De looks van de nieuwe website vind ik erg mooi! Knap staaltje werk! Kwam nog iets moois tegen:
                                      MRA Group Rides!! Waar vind ik die optie? 🤓 En zit dat straks bij lifetime Navigation Next?

Scherm­afbeelding 2026-09-24 om 19.31.52.png

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE 🧡

1 Reply Last reply
                                      0
                                      • Rob Verhoeff Rob Verhoeff

@Travellexxie Die pissen ook niet naast de pot, dat is jouw vertaling. Ik vind het ondernemersschap. Daar kun je wat van vinden. Feit is dat lifetime ook lifetime blijft. Kan dat op het oude platform? Vast, maar dan hadden we ook gaan lopen zeuren dat het er wel heel oudbollig uitziet over x-jaar. En dan heb je straks een mooie nieuwe carrosserie voor je 10-12 jaar oude auto waar je weer jaren mee vooruit kan 😉

Travellexxie
                                        Travellexxie
                                        Travellexxie
                                        Valued contributor
                                        wrote last edited by

@Rob-Verhoeff sorry, jij haalt op een vreselijke manier dingen door elkaar. We laten hierbij. Ik althans van mijn kant.

Met andere apps maak je een route, met MRA componeer je een route!

Ducati Monster 1200 met Garmin Zümo XT
                                        Fiat 124 Spider/Camper Dethleffs met Navigation-App op Samsung Tab Active4 Pro
                                        MRA Lifetime Gold

1 Reply Last reply
                                        0
                                        • Corjan Meijerink
                                          Corjan Meijerink
                                          Corjan Meijerink
                                          Developer
                                          wrote last edited by

Meer informatie ook hier te lezen: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

1 Reply Last reply
                                          0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes

• 1
                                          • 2
                                          ACTIVE USERS
                                          Corjan Meijerink
                                          Corjan Meijerink
                                          Travellexxie
                                          Travellexxie
                                          CD130
                                          CD130
                                          Rob Verhoeff
                                          Rob Verhoeff
                                          Ed Lauwerens 0
                                          Ed Lauwerens 0
                                          Edwin_M
                                          Edwin_M
                                          henry van den belt
                                          henry van den belt
                                          Léon Hassing
                                          Léon Hassing
                                          Hans van de Ven MR.MRA
                                          Hans van de Ven MR.MRA
                                          Kudee
                                          Kudee
                                          Bart 9a 0
                                          Bart 9a 0
                                          Dave J 0
                                          Dave J 0
                                          POPULAR TOPICS
                                          • [EN] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
                                            Corjan Meijerink
                                            Corjan Meijerink
                                            8
                                            41
                                            358

• [NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
                                            Corjan Meijerink
                                            Corjan Meijerink
                                            4
                                            29
                                            280

• Statement on map spinning
                                            a white mouse on the motorbike
                                            a white mouse on the motorbike
                                            18
                                            26
                                            1.8k

• Feature request to change colour of the route-line in My Route Web
                                            Rob Verhoeff
                                            Rob Verhoeff
                                            6
                                            7
                                            506

• New beta! 6.0.0 (514)
                                            Rob Verhoeff
                                            Rob Verhoeff
                                            12
                                            26
                                            229

• MRA 6.0.0 (515) Night mode
                                            Jörgen
                                            Jörgen
                                            0
                                            5
                                            64

• MRA 6.0.0 (515) Track bar covered not displayed /// Streckenbalken überdeckt nicht angezeigt
                                            Hubert Thoring
                                            Hubert Thoring
                                            0
                                            4
                                            14

• Hoe offline navigatie rijden
                                            Barto
                                            Barto
                                            0
                                            8
                                            686

MY GROUPS