MRA RouteXpert
-
Hoi,
Ik zie dat de kaartlagen een optie "MRA RouteXperts" bevat.
Als ik deze aanklik, dan kleuren veel wegen rood."
Ik kan alleen nergens terugvinden wat deze optie precies betekent.De online handleiding lijkt wat achter te lopen, want daar staat alleen "Verkeer" in beschreven.
Mogelijk kijk ik ergens overheen, vooraf dan alvast mijn excuses dat ik iets post wat al bekend zou kunnen zijn.Groet,
Ron
-
Hoi,
Ik zie dat de kaartlagen een optie "MRA RouteXperts" bevat.
Als ik deze aanklik, dan kleuren veel wegen rood."
Ik kan alleen nergens terugvinden wat deze optie precies betekent.De online handleiding lijkt wat achter te lopen, want daar staat alleen "Verkeer" in beschreven.
Mogelijk kijk ik ergens overheen, vooraf dan alvast mijn excuses dat ik iets post wat al bekend zou kunnen zijn.Groet,
Ron
@Ron-33 Dat zijn de wegen die door alle RouteExperts gezamenlijk ooit zijn aangedaan.
Het knopje daaronder is veel interessanter: de door de RouteExperts als scenic aangeduide wegen.
-
De rode zijn aantrekkelijke wegen voor de motorrijder. Maar inderdaad zoals Rob al aangaf, de Scenic knop is nog aantrekkelijker want dat zijn dus nog mooiere motorwegen!
-
Rob en White.mouse,
Die knop eronder, "MRA Scenic", had ik al door.
We gaan weer wat leuks plannen voor de autoclub.
Bedankt voor jullie reacties.
Duidelijk zo. -
undefined Nick Carthew moved this topic from [Web] Problems, Bugs and other Issues
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better š
Register Login