Rijtijden verschillen
-
Ik ben het spoor bijster met betrekking tot de rijtijd van een route.
De route is 305km en heeft 3 stops. De totale stoptijd is 2:50 uur/min
Voordat ik de route open, via de website, geeft MRA aan dat de rijtijd 6:15 uur/min is.
Zodra ik de route open staat de rijtijd aangegeven als 7:27 uur/min
Dan open ik de route op mijn telefoon om te navigeren en staat er 6:15 uur/min
Ik klik op "Navigeer" en dan staat er 4:36 uur/min +0 uur 18mKan iemand mij uitleggen waar door dit komt.
-
Vreemde tekst die ik wel kan wijzigen maar de fout blijft terugkomen.
Groter= zodra en systematisch=uitleggen -
Ik kan wel een aantal redenen verzinnen:
- er liggen een aantal tussenpunten naast de weg, dan geef je de mogelijkheid om een willekeurige weg te laten berekenen.
- er zit een stuk van 70km zonder tussenpunten, ook hier kijkt de app naar een eventuele alternatieve berekening
- rond de punten 31-34 (oid) zijn er wegwerkzaamheden, dus ook hier zal er een alternatieve berekening komen
Los deze punten eens op (zet "verkeer" altijd even aan) en kijk dan nog eens.
-
Ik ben het spoor bijster met betrekking tot de rijtijd van een route.
De route is 305km en heeft 3 stops. De totale stoptijd is 2:50 uur/min
Voordat ik de route open, via de website, geeft MRA aan dat de rijtijd 6:15 uur/min is.
Zodra ik de route open staat de rijtijd aangegeven als 7:27 uur/min
Dan open ik de route op mijn telefoon om te navigeren en staat er 6:15 uur/min
Ik klik op "Navigeer" en dan staat er 4:36 uur/min +0 uur 18mKan iemand mij uitleggen waar door dit komt.
@Robineke de pauzetijden die je hebt ingevoerd in de route neemt de navigatie sowieso niet mee in de berekening. Dus het klopt dat de navigeertijd van 4:36 daar geen rekening mee houdt. Die pauzetijden zijn alleen voor het plannen van je route handig zodat je kunt zien hoe lang een dag eventueel kan duren.