Functie Rondrit: Bij selectie van de rit graag linksom of rechtsom kunnen selecteren.
-
Afgelopen weekend weer 2 mooie routes gemaakt voor in de Eifel. Werkt prima.
Op onze laatste dag wilde ik de Rondrit functie gebruiken.
Na het selecteren van het aantal km en in welke gebied tov mijn locatie (boven, onder, links, rechts), krijg ik diverse mogelijkheden. Top.
Na het kiezen blijkt dat alle Rondritten met de klok mee rijden.
En dit zie je pas als je navigeren start.
Vaak is het mooier om tegen de klok in te rijden.
Deze selectie is niet mogelijk.Als ik dan tegen de klok in ga rijden stuurt de app mij steeds weer terug naar het beginpunt om met de klok mee te gaan rijden.
Kan de rijrichtingskeuze in de app worden opgenomen?
Dat zal super zijn.
Groet
Henk -
Als je zo'n route hebt, dan kun je hem toch ook gaan omdraaien ergens?
-
@superg
Helaas is de omdraai functie er niet als je Rondrit geselecteerd. (ik heb hem in ieder geval niet gevonden).
Dan zou je de geselecteerde rondrit eerst moeten opslaan als eigen route, openen en routepunten checken/aanpassen en de route omdraaien.
Dan weer opslaan.
Dat is teveel handelingen als je juist gewoon een leuke rondrit wilt maken zonder zelf een route te bepalen. -
Afgelopen weekend weer 2 mooie routes gemaakt voor in de Eifel. Werkt prima.
Op onze laatste dag wilde ik de Rondrit functie gebruiken.
Na het selecteren van het aantal km en in welke gebied tov mijn locatie (boven, onder, links, rechts), krijg ik diverse mogelijkheden. Top.
Na het kiezen blijkt dat alle Rondritten met de klok mee rijden.
En dit zie je pas als je navigeren start.
Vaak is het mooier om tegen de klok in te rijden.
Deze selectie is niet mogelijk.Als ik dan tegen de klok in ga rijden stuurt de app mij steeds weer terug naar het beginpunt om met de klok mee te gaan rijden.
Kan de rijrichtingskeuze in de app worden opgenomen?
Dat zal super zijn.
Groet
Henk@HS-Mooijweer Goh! Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Komt dat doordat de meeste mensen rechtshandig zijn? Voor mij klinkt het als van nature om met de klok mee te gaan. Leuke geste