Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. The MyRoute-app
  3. [App] Problems, Bugs and other Issues
  4. Route als track hoe werkt dit nu?

Route als track hoe werkt dit nu?

Scheduled Pinned Locked Moved [App] Problems, Bugs and other Issues
44 Posts 10 Posters 1.7k Views 6 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Herman Veldhuizenundefined Herman Veldhuizen

@Con-Hennekens @Stefan-Hummelink Ja ik weet dat ik het met de hand kan oplossen. Maar dat geeft mij geen vertrouwen in de app en ik heb niet de ambitie om ook een mra-expert te worden. Ik verwacht toch dat de app het beter gaat doen. Nu niet meteen maar hopenlijk een keer in de toekomst. Het is nu zo dat als de app een herberekening uitvoert (zelfs als ik herberekenen uit heb staan...) dan schiet bij mij de bloeddruk omhoog. Mijn motorfiets is 14m lang en omdraaien en stoppen is dan wat moeilijk. Ik heb dat minder bij tomtom of google maar ja die kunnen ook alleen van a naar b.

Con Hennekensundefined Offline
    Con Hennekens
    Alpha tester
    wrote last edited by

@Herman-Veldhuizen said in Route als track hoe werkt dit nu?:

Mijn motorfiets is 14m lang

Haha, ja lastig... 😉
    Ik heb er alle vertrouwen in dat alles beter gaat in de toekomst. Momenteel ontbreken in het HERE platform de nodige parameters. Het is voor een mens makkelijk om zoals @Stefan-Hummelink zegt niet tegen de track in te willen rijden, maar in de routebegeleiding ontbreekt een parameter die zegt dat je al op de track zit. Misschien technisch niet helemaal correct uitgelegd, maar wel in begrijpelijk taal denk ik. Wat niet is kan nog komen, uiteraard hoop ik met je mee 😉

@M.-Schrijver said in Route als track hoe werkt dit nu?:

Nu kun je hele discussies gaan voeren over waarom je navigatie deze keuze maakt. Uiteindelijk maakt dat niet uit omdat de grote groep gebruikers het toch niet begrijpt. Voor deze groep moet het gewoon logisch zijn.

Als je noob wilt blijven, waarom zit je dan op een forum? Alleen om te mopperen? Ik schrijf die teksten voor degenen die WEL geïnformeerd willen zijn, en misschien geen noob willen blijven. Als je geen moeite wilt steken in het begrijpen van je software, zul je moeten accepteren dat het werkt zoals het werkt, en af en toe misschien een kleine handmatige correctie uitvoeren. Of verder gaan kijken, dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je ongetwijfeld vergelijkbare problemen tegen.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

Bouke Entundefined 1 Reply Last reply
    0
    • Con Hennekensundefined Con Hennekens

@Herman-Veldhuizen said in Route als track hoe werkt dit nu?:

Mijn motorfiets is 14m lang

Haha, ja lastig... 😉
      Ik heb er alle vertrouwen in dat alles beter gaat in de toekomst. Momenteel ontbreken in het HERE platform de nodige parameters. Het is voor een mens makkelijk om zoals @Stefan-Hummelink zegt niet tegen de track in te willen rijden, maar in de routebegeleiding ontbreekt een parameter die zegt dat je al op de track zit. Misschien technisch niet helemaal correct uitgelegd, maar wel in begrijpelijk taal denk ik. Wat niet is kan nog komen, uiteraard hoop ik met je mee 😉

@M.-Schrijver said in Route als track hoe werkt dit nu?:

Nu kun je hele discussies gaan voeren over waarom je navigatie deze keuze maakt. Uiteindelijk maakt dat niet uit omdat de grote groep gebruikers het toch niet begrijpt. Voor deze groep moet het gewoon logisch zijn.

Als je noob wilt blijven, waarom zit je dan op een forum? Alleen om te mopperen? Ik schrijf die teksten voor degenen die WEL geïnformeerd willen zijn, en misschien geen noob willen blijven. Als je geen moeite wilt steken in het begrijpen van je software, zul je moeten accepteren dat het werkt zoals het werkt, en af en toe misschien een kleine handmatige correctie uitvoeren. Of verder gaan kijken, dat kan natuurlijk ook, maar dan kom je ongetwijfeld vergelijkbare problemen tegen.

Bouke Entundefined Offline
      Bouke Ent
      wrote last edited by

@Con-Hennekens said in Route als track hoe werkt dit nu?:
      af en toe misschien een kleine handmatige correctie uitvoeren.

dat is denk ik geen probleem als die opties ook logisch zijn en duidelijk voor een gemiddelde gebruiker. soms zijn er inderdaad oplossing die niet altijd eenvoudig te begrijpen zijn of logisch zijn.

ik vind persoonlijk dit forum nuttig en leerzaam. Er zijn echter gevallen dat ik denk het had simpeler gekund. soms zijn er te veel mogelijkheden die het mijn inziens alleen maar de kans op craches vergroot of andere neven effecten.

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
      0
      • Bouke Entundefined Bouke Ent

af en toe misschien een kleine handmatige correctie uitvoeren.

dat is denk ik geen probleem als die opties ook logisch zijn en duidelijk voor een gemiddelde gebruiker. soms zijn er inderdaad oplossing die niet altijd eenvoudig te begrijpen zijn of logisch zijn.

ik vind persoonlijk dit forum nuttig en leerzaam. Er zijn echter gevallen dat ik denk het had simpeler gekund. soms zijn er te veel mogelijkheden die het mijn inziens alleen maar de kans op craches vergroot of andere neven effecten.

Con Hennekens
        Alpha tester
        wrote last edited by

@Bouke-Ent, Daar zit wat in. Vandaar ook dat niet iedereen altijd staat de juichen voor nog meer buttons, toeters en bellen bij alles wat wordt voorgesteld 😉 . Maar ideeën blijven welkom.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

Bouke Entundefined 1 Reply Last reply
        0
        • Con Hennekensundefined Con Hennekens

@Bouke-Ent, Daar zit wat in. Vandaar ook dat niet iedereen altijd staat de juichen voor nog meer buttons, toeters en bellen bij alles wat wordt voorgesteld 😉 . Maar ideeën blijven welkom.

Bouke Ent
          wrote last edited by

ik denk ook dat is soms even moet richten op stabiliteit en gebruiksgemak cq logica voordat er weer van alles word toegevoegd wat weer vragen of onduidelijkheid oplevert.

toch vind ik bepaalde wensen wel legitiem zoals free ride en dat heeft geen invloed of gebruikslogica maar ik denk wel op structuur van app met daarmee eventuele stabiliteits gevolgen.

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

• 1
          • 2
          • 3
          ACTIVE USERS
          Bouke Entundefined
          Bouke Ent
          Stefan Hummelinkundefined
          Stefan Hummelink
          CD130undefined
          CD130
          Con Hennekensundefined
          Con Hennekens
          Corjan Meijerinkundefined
          Corjan Meijerink
          M. Schrijverundefined
          M. Schrijver
          Herman Veldhuizenundefined
          Herman Veldhuizen
          EMW-motorriddersundefined
          EMW-motorridders
          Paul e9undefined
          Paul e9
          AWDC LAOundefined
          AWDC LAO
          POPULAR TOPICS
          • Waypoint / Viapoint Icons
            Lex.Kloet.RXundefined
            Lex.Kloet.RX
            2
            17
            282

• Tracklog omzetten naar route geeft veel verschillen
            Jan Weerheimundefined
            Jan Weerheim
            0
            15
            156

• MRA is only speaking with French accent??
            Nick Carthewundefined
            Nick Carthew
            0
            15
            643

• different results with different phones!
            D Griffinundefined
            D Griffin
            0
            10
            222

• Zoom functies
            Corjan Meijerinkundefined
            Corjan Meijerink
            0
            6
            65

• Route als track hoe werkt dit nu?