route aanmaken lukt niet
-
Vandaag meermaals geprobeerd een route te berekenen. Krijg telkens melding dat het lang duurt of dat er geen route kan berekend worden. Ik heb al geprobeerd er een kortere route van te maken, zonder resultaat. Ook eens getest een eerder gemaakte route opnieuw te maken, ook dit lukte niet. Iemand een idee?
-
Hoe probeer je de route aan te maken? Als je dat doet via de app met de knop 'Bestemming' en je kiest voor één van de bochtige scenario's dan kan het inderdaad gebeuren dat je route niet berekend kan worden omdat hij te lang is. In een rechte lijn kan je van NL naar het zuidelijkste puntje in de laars van Italië rijden. Met een bochtige variant lukt dat niet!
-
Route berekeningen middels de OSM kaart vertonen inderdaad wat problemen. Hopelijk spoedig opgelost.
-
Today I tried to create an A to B route. The straight line route came up fine. When I tried to select curvy route all I got was a message saying a route could not be created to try and shorte the route. It was only about 150 Kms. New version of Navigation Next.
-
Kan geen route aanmaken, lijkt alsof een server down is.
-
Hoe probeer je de route aan te maken? Als je dat doet via de app met de knop 'Bestemming' en je kiest voor één van de bochtige scenario's dan kan het inderdaad gebeuren dat je route niet berekend kan worden omdat hij te lang is. In een rechte lijn kan je van NL naar het zuidelijkste puntje in de laars van Italië rijden. Met een bochtige variant lukt dat niet!
@Rob-Verhoeff
Ik probeer in de weitoepassing de route te maken. Maar ik lees nu dat er wat problemen zijn door updates.