Via punt overgeslagen?
-
Een simpele route met 5 Via punten. Tot mijn verbazing werd via punt 4 gewoon overgeslagen. Hoe kan dat. Gelukkig is de originele route zichtbaar in mra dus die maar gevolgd
Ging dus gelijk over de schagerweg naar punt 5
-
Een simpele route met 5 Via punten. Tot mijn verbazing werd via punt 4 gewoon overgeslagen. Hoe kan dat. Gelukkig is de originele route zichtbaar in mra dus die maar gevolgd
@Hns_Brwr hoever ligt dat viapunt van de doorgaande route af. Er zit een marge op de afstand tot een viapunt. Ik weet die zo niet uit mijn hoofd. Als dat punt binnen die marge ligt, is het logisch want dan denkt MRA dat het viapunt is aangedaan.
-
@Hns_Brwr, er is blijkbaar al vóór de afrit naar de Westerterpweg iets gebeurd waardoor MRA dacht dat je WP4 niet kon bereiken. Hij gaat dan naar de eerstvolgende logische WP en dat is nummer 5. De snelste weg daarnaartoe is dan via de schagerweg.
Rij jij met de feature "Navigeer Routes als Tracks" aan of uit? Indien uit, heb je al minstens 3 herberekeningen gehad, door stil te staan, door te gaan tanken aan de autoweg of whatever. Als ik even, om wat voor reden dan ook, gepauzeerd heb, kijk ik altijd even vooruit in de app of hij nog naar het goede routepunt gaat.
EDIT:
Ik zie nu dat WP4 een handje is, een VIA punt.
Het kan eigenlijk niet anders dat je zelf handmatig (onbewust) een routepunt hebt geskipped. NIETS in de logica van de app zal ervoor zorgen dat een VIA punt vanzelf wordt overgeslagen. Per ongeluk op het tegeltje rechtsboven gedrukt misschien?