Herberekenen route
-
Het herberekenen van de route is problematisch.
Wanneer ik navigeer met mra en ik kies er voor om een andere route te nemen dan de mra navigatie voorgesteld heeft dan wordt er geen nieuwe route berekend.
Ik moet dan de huidige route annuleren en opnieuw invoeren.
Route herberekenen staat aan
Erg vervelend -
Wanneer ik navigeer met mra en ik kies er voor om een andere route te nemen dan de mra navigatie voorgesteld heeft dan wordt er geen nieuwe route berekend.
Erg vervelend@henry-van-den-belt Have you enabled automatic recalculation in the settings?
-
@henry-van-den-belt Have you enabled automatic recalculation in the settings?
@Peter-Zehentreiter it's on.
-
@henry-van-den-belt Can you explain in more detail when the problem occurs? Are you following a planned route with points, or are you just entering the start and destination? Can you make the route you drove public so we can see what's causing the error?
-
@henry-van-den-belt Can you explain in more detail when the problem occurs? Are you following a planned route with points, or are you just entering the start and destination? Can you make the route you drove public so we can see what's causing the error?
@Peter-Zehentreiter
I am navigating from home to an adress.
The routeplanner sends me through the city center so i decide to not follow directions but drive another way.
The routeplanner does not recalculate. My internet is 100%.
The location arrow on the screen follows my location but the navigation arrow dissapears -
@Peter-Zehentreiter
I am navigating from home to an adress.
The routeplanner sends me through the city center so i decide to not follow directions but drive another way.
The routeplanner does not recalculate. My internet is 100%.
The location arrow on the screen follows my location but the navigation arrow dissapears@henry-van-den-belt When entering your destination, did you choose a selection of winding routes, or are you taking the fastest route?
-
The fastest
-
The fastest
@henry-van-den-belt @Nick Carthew
I'm sorry, then I can't imagine what could be the reason, maybe Nick can help us here. -
Erg vervelend@henry-van-den-belt, dat is erg ongebruikelijk... Je zegt dat route herberekening aan staat. Misschien flauw maar weet je dat zeker? Heb je een screenshot van het moment waar dit gebeurd?
-
-
Helaas geen screenshot van het moment zelf.
Op de terugweg had ik een ander probleem. Toen bleek de herberekening wel te werken, maar stuurde de navigatie mij steeds terug naar het punt waar ik de organieke route had verlaten.
Alsof ik via dat ene overgeslagen punt moest rijden. De navigatie bleef mij kilometers lang terugsturen totdat ik op een gegeven moment verderop weer op de route kwam. Toen pikte de navigatie de route weer op -
Met een A B route is dat wel wat het systeem zou moeten doen op basis van je instellingen. Als je van die instellingen af wil wijken, doe je dat waarschijnlijk omdat je daar bekend bent. De mens is Gelukkig toch nog slimmer