Voorlopen routelijn op aanwijzer.
-
Ik gebruik MRA roueplanner al geruime tijd en een aantal maanden terug had ik hetzelfde probleem alleen veel erger. De routelijn ging steeds verder vooruit lopen op de aanwijzer terwijl de plaats waarop je op dat moment bevond gelijk wad met de routelijn. Dit bleek te kiggen aan de instelling hoogteverschil. Nu ervaar ik hetzelfde dat de routelijn voorloopt op de aanwijzer alleen mijn huidige positie is nu gelijk aan de aanwijzer Als het verschil te groot wordt dan wordt de routeinformatie links bovenin het MRA ligo met 2 pijlen. Ik draai MRA rechtstreeks op een tablet dus zonder AA of Apple Carplay.
Wat is hier de oplossing voor? -
Ik gebruik MRA roueplanner al geruime tijd en een aantal maanden terug had ik hetzelfde probleem alleen veel erger. De routelijn ging steeds verder vooruit lopen op de aanwijzer terwijl de plaats waarop je op dat moment bevond gelijk wad met de routelijn. Dit bleek te kiggen aan de instelling hoogteverschil. Nu ervaar ik hetzelfde dat de routelijn voorloopt op de aanwijzer alleen mijn huidige positie is nu gelijk aan de aanwijzer Als het verschil te groot wordt dan wordt de routeinformatie links bovenin het MRA ligo met 2 pijlen. Ik draai MRA rechtstreeks op een tablet dus zonder AA of Apple Carplay.
Wat is hier de oplossing voor?@Rob-Harreman Wel handig om te vermelden welke versie van de app je draait en op wel platform (tablet).
-
@Rob-Verhoeff De app versie is 4.3.9 - 395. De tablet is een Tripltek 9Pro gemonteerd op zo'n zelfde brommert als jij. Ik draai hier ook TomTom Go op en daar blijft de locatie wel oké. De pijl bij MRA is spot on dus hij ziet mijn locatie wel alleen de verwerking van die positie naar de routelijn verloopt.
-
Wat is hier de oplossing voor?@Rob-Harreman ik heb dat ook ervaren en als ik Corjan goed heb begrepen was dat bij hem bekend. IK had begrepen dat het met deze versie opgelost zou. Die heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd op mijn T865X maar dat kom van de week
-
@Rob-Harreman
Oplossing: rij sneller. Je rijdt blijkbaar niet snel genoegEffe serieus.
Het komt inderdaad vaker voor maar niet constant.
De laatste keer dat ik het gezien heb, reed ik toevallig op die momenten duidelijk langzamer dan MRA verwacht dat ik zou rijden. Toen mijn snelheid weer op niveau was, had ik het probleem niet.Andersom. Dat de aanwijzer voorloopt op de routelijn komt bijna niet voor.
-
Het is niet in deze update opgelost, het zal in een aankomende update worden opgelost.
Maar inderdaad, een irritant en inconsequent detail
Je positie klopt inderdaad gewoon maar de animatie die het deel wat je hebt gereden een andere kleur maakt kan voor / achter lopen.