geprobeerd een route te volgen
-
Vandaag even snel een route gemaakt op de PC. Schijnbaar een routepunt niet precies op de weg gezet. De route was voor een test, gelukkig wist ik waar ik heen wilde. Na dat ik het routepunt had gemist, ben ik stug door blijven rijden. Ik bedacht me als het volgende punt in de buurt is pakt hij die wel weer op, nee dus. Ook de route opnieuw gestart, met in mijn achterhoofd tomtom die dan naar het dichtbij zijn de punt rijdt. Ook de navigatiepijl wilde niet meer in het midden van mijn scherm komen.
Iemand enig idee wat ik fout doe? Was vandaag wel enigszins teleur gesteld in de app
-
@Rene-Klemans lots of issues here. First, did you have enable waypoint skipping in the options. We're you navigating a route or as a track? Assuming the option was set to skip waypoints, the waypoint should have been skipped after 3 attempts to go back to the waypoint. The other option would be to manually skip the waypoint.
I have occasionally seen an issue where the navigation arrow is not properly centered. It be fixed by a)tapping the compass, b) restarting the route or c) restarting the app. -
@Rene-Klemans Zoals @RetiredWingMan al zei: Het zou handig zijn als je wat meer info zou kunnen verstrekken over wat je wilde doen, hoe de route eruit zag (alleen vormingspunten of ook viapunten etc) Het klinkt een beetje als rijden van een route als track maar ook dat is giswerk. Dus als je meer info deelt, gaan we je helpen.
Alle begin is moeilijk en als je in MRA lukraak begint, kan dat natuurlijk, maar moet je er wel rekening mee houden dat je tegen wat dingen aan gaast lopen. Allemaal oplosbaar en we gaan je helpen.
Have fun