forum is traag onder Mozilla Firefox
-
Als webbrowser gebruik ik al jaren Mozilla Firefox en dit tot voorkort probleemloos.
Sinds een paar dagen is het forum echter erg traag onder Mozilla Firefox en duurt het een eeuwigheid voor pagina's openen. Rechts boven zie ik dan ook steeds een cirkeltje draaien. (zie
afbeeldingen). dit cirkeltje blijft dan minuten lang
draaien terwijl er verder niets gebeurt.
Voorheen nooit problemen gehad.
Ook bij het bekijken en maken van routes speelt dit probleem, maar in mindere mate.
In andere browsers werkt MRA wel gewoon goed.
Ook heb ik geen problemen met andere forums of webpagina's.
Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand een oplossing -
@white-mouse Heb ik ook af en toe last van
-
Ik heb hetzelfde probleem met Mozilla Browser - met name de webpagina Activiteiten / Activiteitsfeed - die 2-3 minuten duurt voordat de pagina is geladen!
I have the same problem with Mozilla Browser - specifically the web page Activities/Activity feed - which takes 2-3 minutes for the page to load!
-
Interessant want ik heb eigenlijk geen problemen in Mozilla.
Welke versie gebruik je?Ik zit nu op versie 136.0.2 en er staat een update in de wacht bij mij.
Wellicht iets in de laatste update die hem trager maakt? -
@Ralph-Janssen mijn versie is 136.0.4 en volgens Mozilla is deze op dit moment de laatste versie.
-
@white-mouse Ik heb dezelfde versie
-
@white-mouse Soms heb ik het ook en dan leeg ik mijn cache en is het over. Nog andere vraag is gebruik je ook plugins/extenties die reclame blokkeren, zo ja dan moet je myrouteapp.com even uitsluiten.
Het kan ook zijn dat je de beveiliging op strikt heb staan (heb ik wel), dan zul je ook een uitzondering moeten toevoegen voor myrouteapp.com . Dit kan via instellingen in het menu en dat bij Beveiliging en privacy. -
@ErikMatthezing Geprobeerd maar dit levert bij mij geen positief resultaat op. Het blijft traag. Maarn iet alleen bij MRA; bij de site van mijn bank precies hetzelfde.
-
@white-mouse Heb jij windows of ander besturingsysteem. Er is laatst een windows update geweest waarbij ik wel 3 dagen last had van een trage laptop. Wellicht dat dit bij jou ook zo is?
Heb je dit probleem ook als je in chrome/edge of safari (mac/ios) werkt? Soms werkt een herstart van de pc/laptop ook wel eens, had je dat al geprobeerd?
Ik werk vannuit de laatst firefox en ervaar geen traagheid.