rijden zonder route
-
Dus als ik rij zonder route dan wil ik wel dingen als snelheid, verkeersinfo( ook flitsers) en benzinepompen. ed zien.
Hoe?
-
In de MRA Next app? Geloof niet dat dit zomaar gaat/kan. Uit ervaring weet ik dat dit alleen weergegeven wordt als je een route rijdt (of een van A naar B route a la Google Maps of bij een ingeladen route (gpx) die je wilt rijden).
Maar zomaar voor de lol zeg maar ff, geen idee. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
-
@Nomko-Nomden nee mij lukt het ook niet, en das best wel jammer maar hoopte eigenlijk dat ik het fout deed
-
@Hns_Brwr said in rijden zonder route:
@Nomko-Nomden nee mij lukt het ook niet, en das best wel jammer maar hoopte eigenlijk dat ik het fout deed
Dan zal de functionaliteit die jij zoekt er niet inzitten.
-
@Hns_Brwr De zogenaamde "vrij rijden" optie is iets wat nog op de todo-lijst van de ontwikkelaars staat en op enig moment nog ingebouwd gaat worden.
-
@Rob-Verhoeff said in rijden zonder route:
@Hns_Brwr De zogenaamde "vrij rijden" optie is iets wat nog op de todo-lijst van de ontwikkelaars staat en op enig moment nog ingebouwd gaat worden.
Da's fijn om te horen! We wachten deze aanpassing dan maar rustig af
-
@Rob-Verhoeff said in rijden zonder route:
Oh, dan ben ik nog ff aangewezen op de concurrent.
-
@Rob-Verhoeff dat is nu wel al lang het antwoord hoor....(andere ontwikkelingen waren uiteraard ook welkom) maar ja hoe lang zeg je het komt ooit...