Automatische adresinvoer uit agenda item
-
Het zou bijzonder handig zijn als vanuit een bepaalde afspraak in de agenda-app van Apple (iOS) rechtstreeks kan navigeren met de MyRoute app. Anders gezegd: dat je dus de locatie in een afspraak kan selecteren en meteen de MyRoute-app kan openen om naar het adres te navigeren. Nu kan dit alleen met de standaard 'Kaarten'-app van Apple en dat is echt wel makkelijk, alleen... zou ik liever de MyRoute-app willen gebruiken
Mogelijk spelen hier restricties van Apple mee maar misschien bestaan er mogelijkheden via de Opdrachten-app (programeren van een automatisatie)? Ik ben er al in geslaagd om vanaf een "opdracht" achterliggend automatisch het adres te kopiëren uit een afspraak, meteen automatisch de MyRoute-app te laten openen maar dan moet ik het adres hierin nog wel manueel plakken. Verder geraak ik voorlopig niet.
Een andere optie zou ook kunnen zijn om in de zoekbalk in de MyRoute-app makkelijk of snel rechtstreeks de locatie van een agenda-item te kunnen invoeren/selecteren.
Ben ik wat duidelijk genoeg met mijn vraag?
Zo ja: wie-o-wie kan mij verderhelpen?Dank alvast!
-
@Jarl-Vdb onder Android kan dot dus wel. ik heb Google Maps en MRA Next maar als ik een adres link aanklik komt er een popup waarin ik moet kiezen hoe ik die link wil openen.
ik ken IOS niet maar denk dat er ergens een standaardinstelling vast staat die de standaard app opent en voorkomt dat je een keuze kan maken.
-
@Jarl-Vdb Volgens mij kan iOS dat (nog) niet uit zichzelf. Je kan daar wel de standaard browser/e-mail cliënt instellen maar niet de routeplanner. Overigens hang ik erg naar Waze voor de A-B navigatie. Waze heeft wel toestemming om in mijn agenda te kijken. Die waarschuwt keurig wanneer het tijd is om weg te gaan. MRA heeft de functie niet om in je agenda te kijken.