GPX DOAWLOAD PROBLEEM
-
Zoekresultaten voor "Is er soms een probleem in jullie systeem , want als ik een rit heb gemaakt en wil die downloaden lukt het niet om in men downloadmap te krijgen , en kan ik het gpx bestand van de route ook niet naar men collega's motorrijders sturen , ik ban routes aan het maken voor ons verlof en kan ze niet versturen , heb MRA routeplanner ook op een andere laptop geinstalleerd met de hoop dat het zo eventueel zou kunnen lukken , maar het was juist hetzelfde ,het lukte ook niet , dus vandaar dat ik denk dat het probleem bij jullie intern zit , kan je me op de hoogte houden , met welk bestand werkt MRA om de gpx van de route te kunnen doawloaden ?? , "
-
@Van-Thienen-0 sinds een paar updates geleden worden alle routes voortaan automatisch gesynchroniseerd, dus hoef je ze niet meer in de Downloadmap te zetten.
Hoe probeer je de routes te delen met je collega -
"ik ban routes aan het maken voor ons verlof en kan ze niet versturen":
Je kan routes wel downloaden en versturen/delen vanuit MRA. Zie mijn tip onderaan dit bericht.
"heb MRA routeplanner ook op een andere laptop geinstalleerd met de hoop dat het zo eventueel zou kunnen lukken , maar het was juist hetzelfde":
Je kan MRA niet op een laptop/pc installeren. MRA benader je vanuit een internetbrowser. Het is dus logisch dat het resultaat op een ander apparaat hetzelfde is
"kan je me op de hoogte houden":
Wie en van wat?
"met welk bestand werkt MRA om de gpx van de route te kunnen doawloaden ??":
Bedoel je in welke type bestand je kan exporteren/delen? Zie hier:
Tip: Bekijk deze pagina eens. De meeste vragen die je hebt gesteld worden daar met een uitgebreide uitleg beantwoord: https://www.myrouteapp.com/support