Editing routes/tracks with friends - Routes/tracks editeren samen met vrienden
-
Hey all...
I'm making some routes with one of my friends for our annual roadtrip. I convinced my mate to start using MRA (great succes ).
Now we edit these routes together and I would like to know if there's a possibility to edit the same route without the need to work on a copy of a copy of a copy etc... I did a search but found nothing so far.
Now I copy his route to my profile to edit and vice versa.
If it's not possible consider this a feature request :-).
Hey allemaal...
Ik ben samen met een van mijn vrienden routes aan het maken voor onze jaarlijkse roadtrip. Ik heb mijn maat overtuigd om MRA te gaan gebruiken (groot succes ).
Nu bewerken we deze routes samen, en ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid is om dezelfde route te bewerken zonder telkens een kopie van een kopie van een kopie te hoeven maken, enz. Ik heb al gezocht, maar tot nu toe niets gevonden.
Op dit moment kopieer ik zijn route naar mijn profiel om deze te bewerken, en andersom.
Als het niet mogelijk is, beschouw dit dan als een functieverzoek :-).
-
@Vincent-Kenis At the moment it is not possible to co-edit routes but it is something that has been requested before and the developers are aware of.
I’m not sure if it is something that can be introduced when the route planner receives its major update.
I’m guessing that it would be quite tricky to do.