Tankstations tijdens navigatie
-
Ik heb een vraag over de tankstations in de navigatie. Wat wordt precies bedoeld met de km die eronder staat. In de schermafdruk bijvoorbeeld ben ik net van de A1 afslag 24 gegaan en daar staat een Esso pompstation zoals je kunt zien. Dat is 100m en geen 3,1 km.
Dit zie ik wel vaker dat er een afstand staat die ik niet begrijp. -
@Robert-Hillen Dat zit er waarschijnlijk ook een tankstation op 3.1 km
Als er veel tankstations in de buurt zijn, dan hoeft niet direct dat tankstation dat je nu als voorbeeld geeft (en ook op je route ligt) worden voorgesteld. Dan kan het zomaar zijn dat hij net een andere aangeeft. En heel eerlijk, als je brandstof nodig hebt, dan moet 3km ook nog lukken Ja, de functionaliteit kan zeker nog wat finetuning gebruiken dus ik zeg niet dat het perfect is.
-
@Corjan-Meijerink Dit zal dan het tankstation zijn bij de volgende afslag, die is 3 km verder, maar inderdaad niet op de route.
Blijft natuurlijk wel het punt dat als je in onbekend gebied bent 3 km heel ver weg kan zijn. Misschien een idee dat als je klikt op dit tankstation plaatje dat deze als eerst volgende routepunt wordt toegevoegd en je dus meteen navigeert naar dit punt.