Toolkit option 'vermijden'
-
Ik stel bij het samenstellen van een route onder de tab 'Toolkit' altijd in dat ik onverharde wegen wil vermijden. Toch wordt ik regelmatig naar een onverharde weg geleid en dat ligt niet aan geüpdate kaarten, want de stembegeleiding vermeldt dat het een onverharde weg is. Heeft iemand gelijke ervaringen en wat kan hiervan de oorzaak zijn?
-
@PA-Vis-0 said
kan je een link plaatsen naar een route waar dit gebeurd? kijken we ff mee wat er in de route fout/verkeerd gaat. -
@Nomko-Nomden
Hi, it is from waypoint 17-20. It may be because I put those point there, but on the map it's not possible to determine it is a gravel road. I hope this helps
https://www.myrouteapp.com/route/open/10270730 -
@PA-Vis-0 hoi
Je moet je route nog ff op openbaar zetten. -
@Marinus-van-Deudekom Sorry, gedaan
-
@PA-Vis-0, Dit is de "straat" waar je in rijdt...
Ja als je zelf besluit waypoints op dat pad te zetten, dan helpt de "vermijd onverharde wegen" optie niet meer natuurlijk. Ik zie dat de meeste kaartlagen überhaupt dat pad niet laten zien, wat ik ergens wel begrijp, want dat kun je echt geen weg meer noemen. De OpenCycle kaartlaag laat hem wel netjes als een stippellijn zien, om aan te geven dat die onverhard is.
De OpenStreetMap kaart laat hem ook keurig als stippellijn zien.
-
@Con-Hennekens
Hartelijk dank voor je respons en de moeite die je hebt gedaan om me te helpen. Ik heb weer wat geleerd. Nogmaals bedankt -
Stippellijn in de OSM kaart is onverhard pad.