MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

tablet niet te gebruiken om route te maken?

[Web] Suggestions and Discussion
    3
    6
    329
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Roccade 0
      Roccade 0 last edited by

Ik zou graag mijn tab gebruiken zodat ik onderweg een route kan maken in MRA.
      Echter als ik de MRA app open dan is dit niet mogelijk (zover ik weet)
      Het openen van MRA via de browser werkt helaas ook niet, omdat hij dan automatisch de app opent...

Is het mogelijk om via mijn tab een route te maken zoals ik hem ook maak op mijn laptop (mra in browser)?

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @Roccade 0 last edited by

@Roccade-0, Gewoon inloggen via de browser werkt normaal gesproken prima. Via de app kan het ook, klik daarvoor op de Routelab knop, onderste optie in het hamburger menu. Je opent dan in feite een embedded webbrowser naar de webpagina van MRA. Het kan dus niet off-line.

Er wordt overigens door de devs gewerkt aan een embedded planner in de app. Of dat ook offline gaat werken weet ik niet (denk het niet), maar in elk geval gaat dat makkelijker werken dan de webpagina, op kleine schermen.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Roccade 0
          Roccade 0 last edited by

top dit werkt idd

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Con Hennekens
            Con Hennekens @Roccade 0 last edited by

@Roccade-0, Mooi... Wel vreemd dat de app opent als je naar de website gaat.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
            I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Roccade 0 Stefan Hummelink 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Roccade 0
              Roccade 0 @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens vond ik ook

• Stefan Hummelink
                Stefan Hummelink @Con Hennekens last edited by Stefan Hummelink

@Con-Hennekens said in tablet niet te gebruiken om route te maken?:

Mooi... Wel vreemd dat de app opent als je naar de website gaat.

Nou, dit gedrag heb ik ook als ik eenmaal in de Chrome browser, een route open of andere acties uitvoer die in de app ook kunnen. Wat bij mij dan helpt is geforceerd de browser op "Desktopsite" in te schakelen, dan de route te openen of wat ik dan ook wil, en dan "Desktopsite" weer uit te zetten. Op die manier kan ik toch dingen doen in de browser, zonder in de app te belanden.

Ja, in de app kunnen we ook veel, maar soms, en exacte voorbeelden kan ik even zo snel niet noemen, wil ik toch in de browser terecht kunnen, en dan is dit bij mij een werkbare methode 🙂 .

Manks bu'j te bange.

• 1 / 1
                • First post
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • route maken maar routepunten verdwijnen

• Probleem navigeren op telefoon

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS