PRESS RELEASE: MyRoute-app finally gains access to Apple Carplay
-
Hi Myrouteapp Team; it’s great news you are working on the Navigation App to support Apple Carplay!
I really think it will be a great benefit for the users and for your commercial sales as well
At the moment I did a lot of research to find an navigation Carplay App what can import Gpx and others.
I found only one but this is not so userfriendly As your Navi app! Hope you will bring it on the market soon!
Regards,
Marco -
MyrouteApp,
Bijna 2 maanden gelezen zag ik jullie vol trots aankondigen dat er een doorbraak is op het gebied van development voor carplay.
Ik vroeg me nu af wat vandaag de dag de status is. Dit op het gebied van te verwachten functies en wanneer we een beta kunnen verwachten.
Ik ben benieuwd.
Ik hoor van jullie.
Ongeduldige Igor
-
@Igor-3 Is er al meer nieuws? We zijn bijna in 2021. Hoe verloopt het ontwikkel proces. Wanneer kan ik MyRoute-app verwachten op carplay?
-
Ik kan er in elk geval niks over vinden in de roadmap: https://myrouteapp.ac-page.com/roadmap-main-page
Maar die is denk ik alleen voor MRA bedoeld, niet voor Navigation. Hoewel Navigation het meest gebruikt wordt om voorgetekende routes te rijden, zou het inderdaad wel prettig zijn als ook de A naar B navigatie handiger wordt doormiddel van Carplay (en Android Auto!) functies. Je leert dan beter met Navigation omgaan, om de simpele reden dat je het vaker zult gebruiken. Ik ben dus ook wel benieuwd, ook al heb ik geen Apple device -
Op onze vraag of er al zicht was op het gebruik van de navigation app met carplay, kregen wij van Hans-van-de-ven-mra-master dit antwoord, 06/11/20
Hallo Luc, nog niet, nog even geduld
-
Do you have already an update when the Navigation App is compatible with apple CarPlay? Many thanks in advance!
-
@Reinout-Karman There will be an announcement when Apple Carplay is ready.
-
Volgens een filmpje op facebook van MRA zou Apple Carplay vanaf nu beschikbaar zijn. Voor mij een reden om een abonnement af te sluiten.
https://www.facebook.com/groups/gpsroutes/permalink/1559059297635318/
Helaas is de app nog niet te gebruiken in Apple Carplay. Wanneer kunnen we de update voor Apple CarPlay verwachten? -
Zeer binnenkort, de laatste testen zijn gedaan.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master strange dat dit nieuw in de roadmap schijnt te staan?
-
Wat staat nieuw in de roadmap?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Sorry, NIET in de roadmap. Ik vind het raar dat ik de komst van carplay niet in de roadmap terug vind. Misschien kijk ik er gewoon naast.
-
Mogelijk omdat dit altijd al de bedoeling is geweest, maar het lang duurde voordat het mogelijk werd om dit ook daadwerkelijk te gaan ontwikkelen
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Er zal wel een goede reden voor zijn, maar een radmap die niet de roadmap blijkt te zijn, omdat er ook belangrijke dingen gebeuren buiten die roadmap, dat heeft toch zo zijn risico's.
Enfin, we zien het wel.
-
-
Hi Folks! Any news regarding Apple Car Play? I am really waiting for it!
-
@Alexander-Lowatschek
Last week we've rolled out a final update to the base working of MRA Navigation, the app development team is now in sprint to develop the Apple Carplay feature. No promises, but I expect to be able to make an announcement about this somewhere in May!@Drabslab
I'm sorry that I didn't see your message because it would allow me to clear these things up! The published RoadMap is focussed only on the MRA Routeplanner suite, this includes the Web version and Mobile companion. It doesn't include other services such as MRA Navigation, Video or auxilliary development processes. The core development team has been at work on 1.2. 100% of the time since releasing 1.1. -
@Timo-Martosatiman-MRA MRA Nav on Apple CarPlay per June 1st? is that correct or close to the truth..? Can't wait
-
@Timo-Martosatiman-MRA
Hoi Timo, kun je ondertussen al een datum geven als het gaat om een update van de navigatie-app in combinatie met Apple Carplay? -
@j-de-jong-0 ja ik ook heel benieuwd naar! Sinds gisteren applecarplay in mijn Z4 maar nu blijkt ook dat je met de nieuwste versie van Sygic je niet meer vanuit MyRoute-app een route niet meer kunt inladen in Sygic :-(. Dus nu is de MRA nav app voor Apple Carplay nog belangrijker geworden.