Oustanding beauty roads
-
Finding routes with outstanding beauty is not possible.
However if i look on existing road map from Michelin they are highlighted in green.
Is it possible to implement this in this app ?
-
This post is deleted! -
-
@Wim-Poldervaart-0 if you generate a scenic (curvy) route there is a high chance that those routes are used.
Although there is a slight difference between the green roads and our curvy roads
-
@Corjan-Meijerink mijn ervaring is helaas anders. helaas pakt zoals garmin te veel N wegen. ik zou zeggen zet dit op lijstje work to do.
-
@Bouke-Ent, dat kan niet op dat lijstje denk ik, want de michelin kaart is een overlay zonder routing informatie.
-
@Con-Hennekens tomtom kaart beschikt wel over deze info en je zou in route berekening N wegen kunnen beperken zoals TT dat ook doet. in osm kaarten is weg type wel bekent maar ik weet niet of here kaart deze info heeft.
-
@Bouke-Ent, Ik denk dat ook TT de groene Michelin wegen niet als parameter in de routeberekening selecteerbaar heeft, wel?
-
@Con-Hennekens michelin wegen misschien niet maar wel groene wegen van TT. die komen vaak overeen met michelin. afgezien van dat blijf ik erbij dat TT nog steeds de leukste routes maakt binnen MRA, buiten MRA zijn op OSM gebaseerde planner ook vaak beter maar missen weer die groen lijntjes zoals TT vaak wel neemt. Ik zie dus ook een verschil tussen mydrive en MRA met gekozen TT kaart en kronkelroute. voor mij mag routeplanning in MRA dus nog steeds verbetert worden.
-
@Bouke-Ent, Verbetering is ALTIJD welkom