geen muziek meer
-
Vandaag een stukje gereden en er viel me iets nieuws op, kan het te maken hebben met de nieuwste update?
Heb vandaag een route gereden, en als ik afweek van de route en dus een herberekening kreeg en/of als ik een flitspaal melding kreeg stopte de muziek en moest ik deze telkens weer handmatig aanzetten, misschien kan iemand deze situatie reproduceren om te kijken of het vaker voorkomt, want het is irritant als ik steeds mijn muziek moet aanzetten bij dit soort situaties.
-
This post is deleted! -
@marc-van-der-heijden, Dat gebeurt ook als je de snelheidswaarschuwing voor te hard rijden hebt aan staan, op Android tenminste. Dan gaat de muziek op pauze telkens als je te hard rijdt. Ik hoor berichten dat dat op iOS niet gebeurt. Het piepje voor de snelheidswaarschuwing hoort de muziek even zachter te zetten, maar het lijkt erop dat die in plaats daarvan de media op pauze zet. Ik gebruik de Radio 10 app en YT Music, het gebeurt bij beide, maar ook bij Spotify. Ik weet niet precies in welke versie dit geïntroduceerd is, maar ik weet zeker dat er versies zijn geweest waarbij dit niet mis ging.
-
Zelfde probleem hier. Andere navigatie apps doen inderdaad of de muziek even pauzeren of even naar laag volume reduceren. Zou fijn zijn mocht dit opgelost raken. Voor A -> B navigatie gebruik ik de app nu jammer genoeg niet meer. Ben zelf een nieuwe gebruiker, dus kan niet vergelijken met eerdere versies. Ontwikkelaars mogen me altijd contacteren mochten ze dingen willen testen.
-
@marc-van-der-heijden Heb ik zojuist ook gedaan. Bij mij speelde de muziek (in dit geval via Spotify) gewoon door na een herberekening of na het piepje van de snelheidscamera!
-
@Rob-Verhoeff er zijn meerdere mensen met dezelfde constatering. Waarschijnlijk is er net iets anders geprogrammeerd in Android als in IOS
-
@Edwin_M ongetwijfeld, maar zie er maar eens een vinger achter te krijgen!
-
@Jeroen-52 Inderdaad. Ook hier hetzelfde probleem in combinatie met Android auto. De muziek van Spotify gaat steeds op pauze bij meldingen via de app.
-
@Rob-Verhoeff said in geen muziek meer:
@Edwin_M ongetwijfeld, maar zie er maar eens een vinger achter te krijgen!
Ik denk dat die vinger nu wel achter zit: Bij Android gebeurt dit, bij IOS niet.
-
Ik heb hetzelfde probleem, bij een melding op het scherm valt het geluid weg, zowel van radio als spotify. Heb dit sinds de laatste versie. Ik heb android.
-
@jan-rodeyns said in geen muziek meer:
Ik heb hetzelfde probleem, bij een melding op het scherm valt het geluid weg, zowel van radio als spotify. Heb dit sinds de laatste versie. Ik heb android.
Om maar eens iets echt romantisch te zeggen: ik luister naar het geluid van mijn motor
-
@Drabslab said in geen muziek meer:
Om maar eens iets echt romantisch te zeggen: ik luister naar het geluid van mijn motor
Ik ook, maar in mijn auto biedt dat weinig romantiek
-
@Con-Hennekens said in geen muziek meer:
@Drabslab said in geen muziek meer:
Ik ook, maar in mijn auto biedt dat weinig romantiek
dan zet ik de luchtvrversing vollen bak, dat beetje wind doet dromen; woeha