MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Eerste rit met de MRA

[App] Suggestions and Discussion
    4
    7
    374
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • siebo vd berg
      siebo vd berg last edited by

Afgelopen weekend de 1e lange rit met MRA naar de Eiffel.
      Een paar dingen vallen op:
      Een paar keer tijdens het rijden de kaart verschoven om te zoomen, beetje verschoven...., de navigatie centreerd dan niet, moet dan stoppen om de pijl en de route weer in beeld te krijgen.

De icoontje flits, tankstation zijn te klein om goed te onderscheiden tijdens het rijden. Ook mis ik de restaurants. Nu stoppen en google maps er bij halen.

Bij afslagen staat bovenin de straatnamen, beter zou zijn de afslag namen (plaatsnamen route). En deze tekst is nogal groot ๐Ÿ˜

Wat me tegen viel, ligt niet aan de app, is dat de telefoon moeite heeft met de warmte, mra, flitsmeister, mydrive, hotspot voor de tomtom en opladen dan wordt hij erg warm zodat het beeld minder helder wordt. Ik had de tomtom er naast die blijft mooi helder.

Wel doet de navigatie precies wat ik er van verwacht. Top! Gaat goed gelijk op met de tt.

Als nu de "bmw wonderwiel" er mee zou werken is het 100 punten!
      Ga zo door.
      Gr Siebo.

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @siebo vd berg last edited by Con Hennekens

@siebo-vd-berg, als je tijdens het rijden heet beeld verschuift, kun je ook tijdens het rijden de kompas aanklikken. De route centreerd dan keurig. De icoontjes voor POI zijn inderdaad veel te klein. Dat is al bekend bij het dev team. Ik heb geen idee of daar op korte termijn iets aan te doen is. Het maakt de POI inderdaad tamelijk nutteloos, helaas. De straatnamen boven in zijn inderdaad erg groot. Gelukkig is er een optie in de instellingen om dat hele veld uit te zetten. Je hebt dan veel meer kaart oppervlak, en wie leest nou straatnaambordjes onderweg om te kijken of je goed zit? ๐Ÿ˜‰ De warmte ontwikkeling is deels wรจl een dingetje van de app. Op sommige toestellen is het energie verbruik hoger dan zou moeten, en daardoor kan je toestel inderdaad behoorlijk warm worden. Daar wordt aan gewerkt, maar is een probleem in het HERE platform. Ondersteuning voor Wonderwheel staat op het programma, het is nog even afwachten voor wanneer. Dank voor je review. Ik deel je enthousiasme!

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Corjan Meijerink
          Corjan Meijerink administrator last edited by

WunderLINQ integratie schiet heel erg op! ๐Ÿ™‚

siebo vd berg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • siebo vd berg
            siebo vd berg @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink wunderlinq zal je zeker een extra punt opleveren ๐Ÿ‘๐Ÿ˜€ dan zitten we op 101

Bart De Medts 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Bart De Medts
              Bart De Medts @siebo vd berg last edited by

@siebo-vd-berg en de kaart automatisch opnieuw centreren zit ook in de pipeline dacht ik ๐Ÿ˜Š

Using a DMD-T665 navigation phone on my motorcycle with a SilverFox controller.
              Wireless CarPlay in my car (iPhone 15).

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Corjan Meijerink
                Corjan Meijerink administrator @Bart De Medts last edited by

@Bart-DM maar wel iets trager hahah

Bart De Medts 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Bart De Medts
                  Bart De Medts @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink niet alles kan in 1 keer door de buis geraken he ๐Ÿ˜

Using a DMD-T665 navigation phone on my motorcycle with a SilverFox controller.
                  Wireless CarPlay in my car (iPhone 15).

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • Offline mode issue

• How to Keep Routes Consistent When Exporting to Garmin Zumo XT?

• Driving with invisible route line ...

• Suggestion: route name on 'Last route' button

• TTS Engine Voices - Android DMD T865X

• Trouble with navigating offline

• Garmin Zumo Route not Reflecting My Planned Route

• Gemaakte route in offline modus krijgen

MY GROUPS