Nieuwe telefoon app
-
waar vind ik nu opslaan als om route op mijn toestel te zetten en vervolgens naar mijn xt te sturen ?
AANPASSING VAN DIT BERICHT DOOR MRA:
Deze draad is gesloten na het oplossen van de door de gebruiker aangedragen problemen. In het kader van transparantie blijft deze draad wel bestaan. -
In de planner opslaan als of in je bibliotheek op de 3 puntjes klikken
-
@Jan-thijssen Vervelend dat je het als 'kut' ervaart. Ik ga er even vanuit dat je hetzelfde probleem ervaart als @hubke01 .
@hubke01 Het eerlijke antwoord is dat we het belang van de Garmin Drive connectiviteit (overzetten naar XT via de app) over het hoofd hebben gezien. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen.
-
@timo-martosatiman-mra
Ik gebruik vrijwel altijd de app om een gpx lekker makkelijk naar mijn xt te sturen. Kan ik overal doen, ook vanaf een terrasje ergens onderweg. Toen ik gisteren op een terrasje in Zuid Italie de nieuwe app gebruikte en mijn bestand niet kon oversturen was ik wel even behoorlijk in een andere stemming (to put it mildly). Ik vermoedde wel dat er een aanpassing was aangebracht, heb eerst Garmin Drive opnieuw geïnstalleerd en las toen de discussie in het forum. Heb daar gelezen dat het nog wel kon, maar via een omweg die ik echt niet handig vind. Graag weer mijn oude 'gemak' terug. Verder een uitstekend programma en als je bepaalde dingen zelf niet doet is het niet zo vreemd dat je de consequenties van wijzigingen niet goed inschat. Alles sal reg kom. -
@timo-martosatiman-mra wanneer gaat dit veranderd worden? Ik kan nu weinig met de app, ik kon heel makkelijk een route op mijn xt zetten via drive maar helaas… Ben er niet zo blij mee eigenlijk
-
@aapko-van-der-veen @Jan-thijssen @hubke01 @Rob-Veerman
Ik heb een nieuwe post onder "aankondigingen" geplaatst. Ik begrijp oprecht de frustraties (vooral met het duidelijke voorbeeld van Rob, dat is gewoon zoals Jan eerder al zei: 'kut').
Het is jammer dat deze release nu een beetje in het teken staat van wat er niet is gebeurd en wat we anders hadden moeten doen. Maar goed, zo gaat dat soms. Het is voor ons een ontzettend goed leermoment, maar tegelijkertijd ook een uitgelezen kans om te demonstreren dat we sneller kunnen schakelen dan andere partijen bij dit soort feedback. Dat hebben we dan ook gedaan.
We hebben vanochtend de update die je weer in staat stelt te downloaden aangeboden bij Google en Apple. Nu is het even afwachten totdat zij hem hebben goedgekeurd en daarna hebben jullie hopelijk wél veel plezier van deze vernieuwde en verbeterde app.
-
@timo-martosatiman-mra Die functie is m.i. een van de belangrijkste. Het maken van een track kan vrijwel elk navigatie syteem, het toevoegen van foto's lijkt mij totaal niet zinvol. Ik hoop dat het Opslaan als weer snel terug is. Zodat de route weer snel in de XT gezet kan worden.
-
Apple doet er nog even over, maar op Android is de update nu al te downloaden. Zie onderstaand de verbeterde schermen:
- "Route Lab" als nieuwe knop brengt je direct naar de site.
- Kaartlagen "Michelin" en "Satelliet" zijn nu beschikbaar
- Geopende routes kan je bewerken of downloaden
- Downloadkeuzemenu
-
@timo-martosatiman-mra Prima. Ik kan mij voorstellen dat het voor jullie wat zuur is als je de denkt een prachtig vernieuwd product neer te hebben gezet en dan de emmer met ..... over je heen krijgt. Ik schreef al dat ik verwachtte dat het wel weer rechtgebreid zou worden. Als Apple gebruiker mag ik dan nog even wachten op hun goedkeuring, maar ik spreek mijn waardering uit voor jullie snelle en adequate actie.
-
@rob-veerman Graag gedaan. Als manager kan ik het goed nuanceren; ik weet dat we in grote lijnen bezig zijn met de juiste zaken, maar voor de collega's die lust en leven in de ontwikkeling hebben gestoken was het afgelopen weekend wel wat verdrietig ja.
Dat gezegd hebbende, ze zijn er niet bij neer gaan zitten en pakken het sportief op met een mindset van "dan maken we het meteen weer goed." Ik merk dat de reacties die vandaag op het forum binnenkomen, waaronder die van jou, enorm bijdragen om dat zure gevoel weg te nemen. Dank daarvoor!
PS: we hebben zojuist de melding binnengekregen dat Apple nu ook is begonnen aan het reviewproces. Ik duim ervoor dat je zometeen de nieuwe versie kan downloaden!
-
@w-p-van-rijn opslaan als werkt nog steeds niet?? Niet bij 1.1en niet bij 1.2. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Mijn telefoon heb ik ook al herstart. Wat kan ik nog doen??
-
@timo-martosatiman-mra
Ook de vernieuwde nieuwe app versie is bagger.
Downloads werkt niet, opstarten met een landkaart ook niet handig. Draaien scherm brengt je plots naar een online versie waar je dan steeds opnieuw moet inloggen. Man man , wat een bende hebben jullie er van gemaakt.
Daar stond ik dan in Oostenrijk met routes die ik plots niet meer bij mijn Mra vriend kon weghalen.
Dank jullie wel!Mag ik de oude versie terug aub.
Hopelijk loopt er bij jullie niet nog een of ander lampje rond die ook even de webversie gaat veranderen. Gelukkig werkt daar het downloaden nog wel.
Sorry hoor, maar ik heb de app verwijderd. -
@guido-rulof vervelend om te lezen dat je gestrand was. Hopelijk zal een latere update jouw verdere euvels verhelpen.
@Vliegen-Eric wat werkt er precies niet aan? De opslaan knop functioneert niet, of heb je de update nog niet?
-
@Timo-Martosatiman-MRA Hoi Timo. Ik was ook eerst teleurgesteld dat de app niet meer naar mijn wens werkte. Maar sinds de update van gisteren werkt het weer prima! Je moet eerst even wennen aan het venster van downloaden (is wat klein). Maar voor mij is de nieuwe versie geslaagd. Ook mede door de kaart layers zoals de Michelin kaart. Ik werk nog steeds met de Samsung S9+ waar de Navigation lay-out inmiddels flink is ingebrand in mijn scherm Al met al weer een mooie verbetering
-
@hans-lamers Ha Hans, fijn om te lezen!
-
@timo-martosatiman-mra Mijn eerste induk van de nieuwe app was niet echt goed. Kwam ook nog op het moment dat ik voor een paar dagen routes wilde gaan uploaden naar mijn XT. Na de update van gisteren werkt het weer goed, de keuze balk voor welk GPX bestand is wat klein maar goed me te werken. Kortom weer helemaal blij zelfs zo dat ik vandaag een aspirant gebruiker ook enthousiast kon maken voor MRA. We gaan er weer lekker gebruik van maken.
-
@timo-martosatiman-mra in Vlöre (Albanië) zojuist de update van de app verwerkt uit de Apple Store. Ik zeg het nog maar eens: lof en waardering voor deze supersnelle aanpak én oplossing.
-
Hallo allen, ontzettend bedankt voor de positieve reacties. Ik ben blij dat het allemaal nu naar behoren werkt. Heel veel plezier met de nieuwe app, blijf zeker ook kritisch en blijf ook zeker delen als we iets goed doen. We werken allemaal bij MyRoute-app precies om die reden!
Ik sluit deze draad nu. Dank!
-