Hanzeroute
-
Ik ben bezig om een back up route te maken voor komende zomervakantie (weet niet of mijn Can-Am Ryker Rally (trike) tijdig genoeg geleverd gaat worden om voldoende rijmeters te hebben gemaakt voor de UK). Als backup heb ik bedacht de Hanzeroute te gaan rijden. Ik heb deze route op de TomTom site gevonden vanaf Bremen.
Nu heb ik 2 vragen:
1 Het stuk in Nederland kan ik nergens voor de motor vinden - weet iemand waar ik die kan vinden? Nu kan ik zelf een route maken die vanuit Utrecht via oa Deventer, Kampen richting Leeuwarden, Groningen, Bremen loopt. maar misschien heeft iemand een mooie route liggen voor dit stuk of weet waar ik daar het beste naar kan zoeken.
2 De gedownloade TomTom route - hoe kan ik die het beste in MRA verwerken/ omzetten in de Herekaart variant?Alvast mega dank voor meedenken en tips.
-
Inge kijk een in de RouteXpert bibliotheek
-
@hans-van-de-ven-mra-master Dat had ik gedaan maar kan daar niet direct wat vinden - tenzij ik er overheen heb gekeken.
-
@inge-bakermans said in Hanzeroute:
2 De gedownloade TomTom route - hoe kan ik die het beste in MRA verwerken/ omzetten in de Herekaart variant?
Alvast mega dank voor meedenken en tips.2 The downloaded TomTom route - how can I best process it in MRA/ convert it into the Herekaart variant?
If you upload any .gpx file from the internet, always fully zoom in to each route point to check itβs position for accuracy. Use the magnifying glass to zoom into the first route point then use the right arrow > to go to the next.
-
@nick-carthew - Nick, brilliant - thanks for this tip. Will definitely do that - will see if I can keep the same route as the makers or if I need to change parts to stick to the smallest roads. have put Hanzeroute on hold for now - waiting for the update "with the box of extras".
-
Kijk eens hier: klik
-
@hans-van-de-ven-mra-master Ga ik naar kijken - dank je wel!