Losse tracks converteren tot één track?
-
Ik heb in mijn Zumo allemaal losse gereden tracks staan (current track in de map GPX) Ik wil de losse stukjes van één dag aan elkaar zetten maar zie geen mogelijkheid in MRA. Wel met routes, maar daar was ik niet naar op zoek omdat de tracks voornamelijk off-road zijn.
-
@HaraldNL
Importeer je losse tracks in MRA.
Je kunt daarna vanuit <Routelab> een "nieuwe route" starten en dan vervolgens in de linkerkolom in het menu <Routes> je tracks toevoegen.
Daarna kun je de tracks met het "plusje" in de kaart samenvoegen/opnemen.
In het opkomend venster zet je de eerste "vooraan" en de volgende staats "achteraan".
Uiteindelijk krijg je zo een route van je tracks.
Als je die als track wilt bewaren kun je hem in het menu <Opslaan als> weer als track exporteren.Je kunt een uitgebreide uitleg vinden in het kennisartikel Handleiding 'Meerdere routes tonen en samenvoegen' (klikken)
Dat gaat over routes maar werkt ook voor tracks. -
Je kunt ze op de manier zoals Jack beschrijft aan elkaar zetten, maar het off-road gedeelte zul je dan waarschijnlijk kwijt raken omdat van de track een route berekend wordt over wegen van de gekozen kaart
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master @HaraldNL
Oei. Je hebt gelijk.
Van een off-road route blijft niets over.
Sorry! -
Dank! Ik zie dat ik moet inloggen om de reacties te lezen (ben nieuw hier) I..d.d. van de offroad track blijft niets over als je er een route van maakt. Toch jammer dat dat dan waarschijnlijk niet kan........
-
@HaraldNL
Nou is dit natuurlijk het MRA forum............
Maar in BaseCamp kun je wel tracks samenvoegen.
Je hebt een Zumo. Dus ik neem aan ook BaseCamp op je computer.
Vanuit BaseCamp kun je dan weer de samengevoegde track exporteren en vervolgens in MRA uploaden.