Seizoensafsluitingen
-
In de afgelopen weken hebben we naar en van Italië over de Sint Gotthard pas gereden met de auto met MRA Navigation op het scherm via Android Auto. Het schuifje Seizoensafsluitingen bij toegestane wegen stond op groen. Toch werd op de pas aangegeven dat we op een seizoensafgesloten weg reden. Een bug, of wat doe ik fout?
-
Als de navigatie wel gewoon over de pass ging, lijkt me dat geen bug. Ook als het schuifje uit staat, is de pass er een waarop seizoenssluitingen van toepassing kunnen zijn. Je hebt daar niet toevallig een screenshot van gemaakt?
-
Als de navigatie wel gewoon over de pass ging, lijkt me dat geen bug. Ook als het schuifje uit staat, is de pass er een waarop seizoenssluitingen van toepassing kunnen zijn. Je hebt daar niet toevallig een screenshot van gemaakt?
@Con-Hennekens Nee,de navigatie bleef me terugsturen. En het lijkt me,dat als ik aangeef dat seizoensafgesloten wegen toegestane wegen zijn, dat hij me ook niet moet lastigvallen met meldingen daarover.
-
@Con-Hennekens Nee,de navigatie bleef me terugsturen. En het lijkt me,dat als ik aangeef dat seizoensafgesloten wegen toegestane wegen zijn, dat hij me ook niet moet lastigvallen met meldingen daarover.
@Jacob-Waterweg, Ik heb zo'n melding dan ook nooit gezien tijdens mijn trips in de Alpen inderdaad. Met welke app versie reed je? Misschien heeft iemand anders een idee.
-
Hij lijkt gesloten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login