Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. Announcements
  3. [NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)

[NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)

Scheduled Pinned Locked Moved Announcements
48 Posts 15 Posters 613 Views 6 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Martijn 1976
    Martijn 1976
    Martijn 1976
    wrote last edited by

Helaas is het een trend wat je in softwareland steeds vaker ziet. Men gaat met de pet rond om 'lifetime' abonnementen te verkopen en gaat ondertussen aan een hele andere versie werken. Daar is in de basis niets mis mee maar de nieuwe versie wordt dan gezien als, ja die had je niet gekocht. Daarbij wordt er steeds minder ontwikkeld op de oude versie, dus zeker geen vernieuwingen meer en na een aantal jaar stopt de ontwikkeling van een product volledig, geen updates meer etc. Dus ja, ondanks dat het een duidelijk verdienmodel is voel ik me toch een beetje bekocht. En het ding is, ik vind het een mooi product en sta zeker niet negatief in het idee om eens wat bij te dragen financieel. Maar niet op de deze manier.

1 Reply Last reply
    1
    • Corjan Meijerink Corjan Meijerink

Meer informatie ook hier te lezen: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

Travellexxie
      Travellexxie
      Travellexxie
      Valued contributor
      wrote last edited by

@Corjan-Meijerink kijk, die is duidelijk, dank je.

Met andere apps maak je een route, met MRA componeer je een route!

Ducati Monster 1200 met Garmin Zümo XT
      Fiat 124 Spider/Camper Dethleffs met Navigation-App op Samsung Tab Active4 Pro
      MRA Lifetime Gold

1 Reply Last reply
      0

Ben jij klaar voor de toekomst? 😏

Onze grootste aankondiging ooit!
        Na twee jaar ontwikkeling zijn we ontzettend blij de volgende generatie routeplanning aan te kondigen: MyRoute-app Routeplanner Next.

Alles wat je moet weten als bestaande klant zie je hier: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

https://youtu.be/VEEdesQMjGc

MRA AI Routeplanner
        Jij beschrijft de route die je wilt en wij bouwen hem voor je.

ai_planner_2.png

MRA Trips
        Je meerdaagse avonturen in een prachtige interface

trips.png

MRA Routeplanner
        Onze planner zoals je hem kent. Maar dan compleet vernieuwd.
        Sterker. Beter 💪

planner.png

MRA Route Collaboration
        Werk samen aan dezelfde route, live!
        Voeg iemand toe om mee samen te werken en bouw in realtime samen aan je routes. Geen onnodige kopieën meer.

MRA Studio
        Maak een video van je nieuwste avonturen met een gloednieuwe desktopapplicatie voor Mac en Windows.

mra-studio.png

RouteXpert-bibliotheek
        Betere content dan ooit.

guides.png

Gloednieuwe homepage
        Jouw avonturen horen thuis op een premium homepage.

home.png

EN NOG VEEL MEER
        Dat maken we de komende weken bekend.
        Voorlopig moet je nog even geduld hebben 😉

Wat moet je weten?
        Kijk op beta.myrouteapp.com voor meer informatie.
        De pre-sale start op 26 oktober.
        Beta-toegang vanaf 2 november.
        Release op 15 februari 🚀

We blijven hard doorwerken en delen de komende weken steeds meer informatie 😏

Groetjes,
        Team MRA

Bart 9a 0
        Bart 9a 0
        Bart 9a 0
        wrote last edited by

@Corjan-Meijerink, ik heb nu de lifetime gold en navigatie next.
        met andere woorden, ik heb nu het volledige packet.
        als ik nu wil overstappen zal mij dit 49 euro kosten en zal ik ook lifetime hebben op alle verdere opties die er nu aankomen ?
        is dit correct?

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply
        0
        • Bart 9a 0 Bart 9a 0

@Corjan-Meijerink, ik heb nu de lifetime gold en navigatie next.
          met andere woorden, ik heb nu het volledige packet.
          als ik nu wil overstappen zal mij dit 49 euro kosten en zal ik ook lifetime hebben op alle verdere opties die er nu aankomen ?
          is dit correct?

Corjan Meijerink
          Corjan Meijerink
          Corjan Meijerink
          Developer
          wrote last edited by

@Bart-9a-0 @martijn-1976 zie deze pagina: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

Echt veel duidelijker kan het gewoon niet worden.
          Iedereen houdt alles. Het is een gratis upgrade. Betalen is enkel voor leuke voordelen.

Bart 9a 0 1 Reply Last reply
          1

@Bart-9a-0 @martijn-1976 zie deze pagina: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

Echt veel duidelijker kan het gewoon niet worden.
            Iedereen houdt alles. Het is een gratis upgrade. Betalen is enkel voor leuke voordelen.

Bart 9a 0
            Bart 9a 0
            Bart 9a 0
            wrote last edited by

@Corjan-Meijerink , ik wilde gewoon even weten, als ik die 49 euro betaal of ik dan vertrokken ben met alle nieuwe opties die er nu binnenkort bijkomen en of er later nog moet bijbetaald worden om de nieuwe opties lifetime te kunnen behouden of niet?
            sorry voor mijn onwetendheid.
            maar als het zo is zoals mijn vraag, betaal ik graag die 49 euro bij.
            want ik ben zeer tevreden van de navigatie.
            maar niet als daar nadien nog bijkomende kosten komen in februari.

0
            • Bart 9a 0 Bart 9a 0

@Corjan-Meijerink , ik wilde gewoon even weten, als ik die 49 euro betaal of ik dan vertrokken ben met alle nieuwe opties die er nu binnenkort bijkomen en of er later nog moet bijbetaald worden om de nieuwe opties lifetime te kunnen behouden of niet?
              sorry voor mijn onwetendheid.
              maar als het zo is zoals mijn vraag, betaal ik graag die 49 euro bij.
              want ik ben zeer tevreden van de navigatie.
              maar niet als daar nadien nog bijkomende kosten komen in februari.

Corjan Meijerink
              Corjan Meijerink
              Corjan Meijerink
              Developer
              wrote last edited by

@Bart-9a-0 fijn om te horen!
              Nee dan heb je inderdaad levenslang toegang tot al onze nieuwe features met uitzondering van die genoemd.

Dat zijn voor jou dus enkel de AI Routeplanner en Commerciële club licenties 🙂
              Daarvoor zal indien gewenst een los abonnement moeten worden aangeschaft.

1 Reply Last reply
              1
              • henry van den belt
                henry van den belt
                henry van den belt
                wrote last edited by

Goedendag,
                Ik plan eigenlijk niet zo vaak zelf een route. Ik maak veel gebruik van de RX bibliotheek en dat bevalt mij prima.
                Komt er in die nieuwe update/ uitvoering ook weer een soortgelijke bibliotheek waaruit ik routes kan downloaden?

Gr Henry

0
                • henry van den belt henry van den belt

Goedendag,
                  Ik plan eigenlijk niet zo vaak zelf een route. Ik maak veel gebruik van de RX bibliotheek en dat bevalt mij prima.
                  Komt er in die nieuwe update/ uitvoering ook weer een soortgelijke bibliotheek waaruit ik routes kan downloaden?

Gr Henry

Corjan Meijerink
                  Corjan Meijerink
                  Corjan Meijerink
                  Developer
                  wrote last edited by

@henry-van-den-belt uiteraard! Volledig vernieuwd, beter en gratis zoals het nu ook is

1 Reply Last reply
                  1

Meer informatie ook hier te lezen: https://beta.myrouteapp.com/presale#existing-customers

BertM
                    BertM
                    BertM
                    wrote last edited by

@Corjan-Meijerink said:

@corjan-meijerink
                    Dit had je als eerste moeten delen, had je veel vragen en tijd gescheeld. De orginele post en de video zijn zeer onduidelijk en hebben denk ik veel mensen op het verkeerde been gezet.
                    De video vindt ik voor bestaande gebruikers totaal nutteloos, er is totaal niets te zien behalve een andere layout.

Ik ga mee met @travellexxie, ik heb de Lifetime aangeschaft voor de webplanner, en vindt het leuk zelf routes te maken, dus ik hoop dat in de nieuwe versie de bug(jes) en bijvoorbeeld de POI handeling verbeterd is en dat dit zonder kosten voor de lifetime members zijn verholpen.

Wat @rob-verhoeff ondernemersschap noemt en een harde.. van krijgt zie ik meer als" bijzonder "ondernemersschap 🙂 en heel goed gevonden: mensen laten betalen voor een badge en voor het testen van je software.
                    Om in zijn analogie te blijven: Je koopt een nieuw model van een auto die je af en toe in de steek laat zonder te weten dat de problemen verholpen zijn en zonder te weten welke kleur de nieuwe auto wordt.

Ik snap dat "de schoorsteen moet roken" en dat nieuwe ontwikkelingen zoals group rides en AI toegang betaald moeten worden , maar dat zijn functies die ik niet zal gebruiken, dus de keuze om deze als betaalde "add-on" aan te bieden snap ik volkomen, maar dingen als een "weather laag" zie ik meer als een gadget en totaal nutteloos als ik een route plan achter de PC.

Ik weet dat een app ontwikkelen zoals de NEXT app veel tijd en geld heeft gekost, maar ik hoop dat MRA hierbij niet de roots vergeten is en de mensen die voor de webplanner hebben gekozen als alternatief voor bijvoorbeeld basecamp in de kou laten staan.

Ik wens de ontwikkelaars en iedereen in het "beta" team dan ook veel succes en hoop ik februari dan ook blij verrast te worden met de update van het nieuwe routelab.

1 Reply Last reply
                    2
                    • CD130
                      CD130
                      CD130
                      Valued contributor
                      wrote last edited by CD130

€50 vragen aan testers voor een functies/webplanner die nog in ontwikkeling is, vind ik toch wel een opmerkelijke keuze en niet echt gebruikelijk. Het is eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld. 😉 Ik heb dat ook al aangegeven in een eerdere enquête.

Los daarvan draag ik natuurlijk graag mijn steentje bij aan de verdere ontwikkeling van MRA en kijk ik erg uit naar de nieuwe lay-out, werking en functies!

Ik hoop dan ook dat de lifetime-functies in de toekomst behouden blijven. Zelf zit ik niet echt te wachten op een abonnementsvorm, maar ik snap ook dat bepaalde diensten, zoals AI, niet gratis of lifetime aangeboden kunnen worden. De wereld verandert nu eenmaal en daar zullen we ook in mee moeten gaan. Zolang de bestaande lifetime-functies gewoon behouden blijven, vind ik dat keurig geregeld 👍

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE 🧡

Marinus van Deudekom 1 Reply Last reply
                      1
                      • CD130 CD130

€50 vragen aan testers voor een functies/webplanner die nog in ontwikkeling is, vind ik toch wel een opmerkelijke keuze en niet echt gebruikelijk. Het is eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld. 😉 Ik heb dat ook al aangegeven in een eerdere enquête.

Los daarvan draag ik natuurlijk graag mijn steentje bij aan de verdere ontwikkeling van MRA en kijk ik erg uit naar de nieuwe lay-out, werking en functies!

Ik hoop dan ook dat de lifetime-functies in de toekomst behouden blijven. Zelf zit ik niet echt te wachten op een abonnementsvorm, maar ik snap ook dat bepaalde diensten, zoals AI, niet gratis of lifetime aangeboden kunnen worden. De wereld verandert nu eenmaal en daar zullen we ook in mee moeten gaan. Zolang de bestaande lifetime-functies gewoon behouden blijven, vind ik dat keurig geregeld 👍

Marinus van Deudekom
                        Marinus van Deudekom
                        Marinus van Deudekom
                        RouteXpert
                        wrote last edited by

@CD130 ik denk dat je een beetje streng bent. Je krijgt voor die €49 ook een aantal features die interessant KUNNEN zijn. Zeker als je routes maakt voor een club. Bv gezamenlijk met een paar anderen uit die club routes maken.
                        Die extra features ga je niet krijgen als je niet aan de upgrade meedoet.

Honda Goldwing GL1500,
                        Honda Silverwing GL 650
                        DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
                        Garmin XT sold
                        Samsung S24FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

BertM 1 Reply Last reply
                        0
                        • CD130
                          CD130
                          CD130
                          Valued contributor
                          wrote last edited by

Oké, lees het bedrag dan maar als “geld”, want linksom of rechtsom is de bètatoegang alleen toegankelijk als je ervoor betaalt 😋 Daar krijg ik gewoon niet helemaal een lekkere smaak van, maar ik bedoel het ook zeker niet enorm negatief.

Nogmaals: ik betaal graag mee aan de verdere ontwikkeling van MRA en draag daar met alle plezier mijn steentje aan bij 😊

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE 🧡

Marinus van Deudekom 1 Reply Last reply
                          0
                          • CD130 CD130

Oké, lees het bedrag dan maar als “geld”, want linksom of rechtsom is de bètatoegang alleen toegankelijk als je ervoor betaalt 😋 Daar krijg ik gewoon niet helemaal een lekkere smaak van, maar ik bedoel het ook zeker niet enorm negatief.

Nogmaals: ik betaal graag mee aan de verdere ontwikkeling van MRA en draag daar met alle plezier mijn steentje aan bij 😊

Marinus van Deudekom
                            Marinus van Deudekom
                            Marinus van Deudekom
                            RouteXpert
                            wrote last edited by

@CD130 klopt, maar je hoeft niet mee te doen aan de upgrade. Dan hou je wat je had. Top dat je wel je steentje wil bijdragen aan de ontwikkeling. Het blijft een heel mooi appje

Honda Goldwing GL1500,
                            Honda Silverwing GL 650
                            DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
                            Garmin XT sold
                            Samsung S24FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

1 Reply Last reply
                            0
                            • Marinus van Deudekom Marinus van Deudekom

@CD130 ik denk dat je een beetje streng bent. Je krijgt voor die €49 ook een aantal features die interessant KUNNEN zijn. Zeker als je routes maakt voor een club. Bv gezamenlijk met een paar anderen uit die club routes maken.

BertM
                              BertM
                              BertM
                              wrote last edited by

@Marinus-van-Deudekom said:

Deze functies zullen zeker als extra add-on verschijnen in de definitieve versie, zou en beetje dom zijn om dat niet te doen.

1 Reply Last reply
                              0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Register Login
                              Reply
                              • Reply as topic
                              Log in to reply
                              • Oldest to Newest
                              • Newest to Oldest
                              • Most Votes

• 1
                              • 2
                              • 3
                              ACTIVE USERS
                              Corjan Meijerink
                              Corjan Meijerink
                              BertM
                              BertM
                              Bart 9a 0
                              Bart 9a 0
                              Marinus van Deudekom
                              Marinus van Deudekom
                              CD130
                              CD130
                              Dave J 0
                              Dave J 0
                              henry van den belt
                              henry van den belt
                              Travellexxie
                              Travellexxie
                              Martijn 1976
                              Martijn 1976
                              Rob Verhoeff
                              Rob Verhoeff
                              Ed Lauwerens 0
                              Ed Lauwerens 0
                              Edwin_M
                              Edwin_M
                              Léon Hassing
                              Léon Hassing
                              Hans van de Ven MR.MRA
                              Hans van de Ven MR.MRA
                              Kudee
                              Kudee
                              POPULAR TOPICS
                              • [EN] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
                                John S Parry
                                John S Parry
                                8
                                62
                                784

• [NL] MyRoute-app Routeplanner Next (Beta)
                                BertM
                                BertM
                                4
                                48
                                613

• MRA 6.0.0 (515) Track bar covered not displayed /// Streckenbalken überdeckt nicht angezeigt
                                Hubert Thoring
                                Hubert Thoring
                                0
                                4
                                28

• mijn routes overzetten naar de nieuwe planner
                                Corjan Meijerink
                                Corjan Meijerink
                                0
                                3
                                18

• New beta! 6.0.0 (514)
                                ValléeDesFées
                                ValléeDesFées
                                12
                                27
                                267

• Best format to save my route in---Here?
                                John S Parry
                                John S Parry
                                0
                                5
                                158

• MRA Route planner Next
                                peha
                                peha
                                1
                                3
                                131

• Hoe offline navigatie rijden