Opknippen route in etappes
-
Allen,
Ik zet regelmatig lange routes uit over meerdere dagen. Ik start altijd met de totale route die ik dan verdeel in dagelijkse etappes.
Dat lukt mij alleen door iedere keer de volledige route in te lezen, de routepunten die niet worden gebruikt te verwijderen en dan de etappe saven.Is hier geen gemakkelijkere manier voor te maken zodat in één keer alle etappes gereed zijn.
Groet,
Hans
-
Allen,
Ik zet regelmatig lange routes uit over meerdere dagen. Ik start altijd met de totale route die ik dan verdeel in dagelijkse etappes.
Dat lukt mij alleen door iedere keer de volledige route in te lezen, de routepunten die niet worden gebruikt te verwijderen en dan de etappe saven.Is hier geen gemakkelijkere manier voor te maken zodat in één keer alle etappes gereed zijn.
Groet,
Hans
@Hans777
Als je een Gold-abonnement hebt, is ‘Split’ een van de tools in de toolkit. Deze tool wordt gebruikt om lange routes op te splitsen in kortere routes.If you have a Gold subscription, one of the tools in the toolkit is Split. This is used for splitting long routes into shorter routes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login