Welke instelling
-
Hoi, ik ben een nieuwe gebruiker van de app.
Altijd op de TomTom Go expert gereden.
Wat mij opvalt is dat de bochten in de mra app veel minder waarheidsgetrouw worden weergegeven dan in de TomTom app.
Op de tomtom app werden de bochten zo goed waarheidsgetrouw weergegeven dat ik daar echt op kon rijden.
Waarschijnlijk lukt dat in de mra app ook wel alleen weet ik niet welke instelling ik daar best voor gebruik.
Iemand een suggestie, alvast bedankt voor jullie input.
Chris -
Hoi, ik ben een nieuwe gebruiker van de app.
Altijd op de TomTom Go expert gereden.
Wat mij opvalt is dat de bochten in de mra app veel minder waarheidsgetrouw worden weergegeven dan in de TomTom app.
Op de tomtom app werden de bochten zo goed waarheidsgetrouw weergegeven dat ik daar echt op kon rijden.
Waarschijnlijk lukt dat in de mra app ook wel alleen weet ik niet welke instelling ik daar best voor gebruik.
Iemand een suggestie, alvast bedankt voor jullie input.
Chris -
@Rob-Verhoeff
Ja maar je kan hem waarheidsgetrouw en duidelijk weergeven zoals TomTom dat lukt of je kan hem weergeven zoals in de mra app die niet echt duidelijk is..
Als ze bij jou WEL duidelijk zijn kan je misschien je instellingen hier posten daar vraag ik tenslotte om, instellingen die de bocht weergeven zoals ze daadwerkelijk zijn en dan bedoel ik de curve van de bocht -
@Rob-Verhoeff
Ja maar je kan hem waarheidsgetrouw en duidelijk weergeven zoals TomTom dat lukt of je kan hem weergeven zoals in de mra app die niet echt duidelijk is..
Als ze bij jou WEL duidelijk zijn kan je misschien je instellingen hier posten daar vraag ik tenslotte om, instellingen die de bocht weergeven zoals ze daadwerkelijk zijn en dan bedoel ik de curve van de bocht@chris-18 Leg eens uit wat hier niet waarheidsgetrouw aan is? Geen specifieke instelling. Dit is hoe er genavigeerd wordt... Ik heb geen TT en kan daar niet mee vergelijken.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login