Onbegrijpelijke afslagen
-
Waar ik elke keer tegenaan loop is dat de app me onbegrijpelijke afslagen laat maken.
Ik ga heel vaak een motor rit rijden bij een andere club. Deze rit laad ik dan in mijn app, waarna ik via CarPlay de app aflees op een CHIGEE. De route rijden is niet te doen, er komen onbegrijpelijke afslagen in de route te staan. Ook nu weer heb ik de app gebruikt voor mijn vakantie in Italië met de camper blijf ik deze vervelende afslagen houden, stuurt me van de snelweg af om vervolgens de volgende oprit weer op te rijden. Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar kom er niet uit. Over Het maken van de route overigens via my routelab is ben ik zeer tevreden. Heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan ik tegen doen? -
Welke kaart gebruik je om je routes samen te stellen? De OpenStreetMap kaart toevallig?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login