5000km probleemloos!
-
Even een positief bericht over de app icm CarPlay.
10 daagse trip naar de Pyreneeën, iPhone 14 Honda Goldwing met CarPlay bedraad, offline navigeren.
Het was bloedheet, tot het moment dat de telefoon uitviel door de hitte werkte de app perfect.
Carplaydraad zit in de topkoffer, denk dat het daarin wel kooktemperatuur werd. Telefoon was bijna niet aan te pakken zo heet was ie.
1 x viel de app zomaar uit, paar drukjes op de knoppen en het werkte weer.
Nu nog iets verzinnen om de topkoffer/telefoon wat koeler te houden… En in ieder geval de oude Montana met de tracks als backup meenemen, anders heb je toch een probleem… -
Hey @ewout-d
Friends put cool water bottles in the top case and on it the mobile phone, that lasts until the next drinking break, regularly refill and drink, then that fits for people and mobile phones
-
I thought Goldwings have refrigarators on board

-
Mooi om te lezen!!

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login