Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. The MyRoute-app
  3. [App] Problems, Bugs and other Issues
  4. Fout in routeberekening na eerste omweg

Fout in routeberekening na eerste omweg

Scheduled Pinned Locked Moved [App] Problems, Bugs and other Issues
4 Posts 3 Posters 103 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jörg Falkeneckerundefined Offline
    Jörg Falkeneckerundefined Offline
    Jörg Falkenecker
    wrote last edited by

Hallo allemaal,ik plan en rijd al een tijdje met myrouteapp en ben er over het algemeen erg tevreden over. De app voor Apple CarPlay is erg stabiel; er zijn een paar dingen die nog niet goed werken, zoals het automatisch zoomen. Wat ik ook instel, het werkt niet betrouwbaar. Gisteren, tijdens mijn laatste rit van het jaar, merkte ik echter een ernstige bug op. Tot aan de eerste omweg werkte alles normaal, ook al had ik de verkeersinformatie uitgezet; dat wil zeggen, de waypoints die je passeert verdwijnen van het scherm. Na de eerste omweg blijven de punten die je al gepasseerd bent op het scherm staan ​​en kun je ze niet meer overslaan. Wanneer je punten overslaat, worden alleen de punten voor je gebruikt. Het vervelende is dat vanaf het moment dat de punten niet meer van het scherm verdwijnen, de route compleet anders wordt berekend. Je ziet dat omdat de originele route met een witte achtergrond zichtbaar blijft op het scherm. Blijkbaar hebben meerdere leden deze fout al gemeld, dus ik ben niet de enige, en geloof me, het zijn niet de app-instellingen die dit veroorzaken! Controleer dit alstublieft snel.
    Met vriendelijke groet, JörgHallo allemaal, ik plan en rijd al een tijdje met myrouteapp en ben er over het algemeen erg tevreden over. De app voor Apple CarPlay is erg stabiel; er zijn een paar dingen die nog niet goed werken, zoals het automatisch zoomen. Wat ik ook instel, het werkt niet betrouwbaar. Gisteren, tijdens mijn laatste rit van het jaar, merkte ik echter een ernstige bug op. Tot aan de eerste omweg werkte alles normaal, ook al had ik de verkeersinformatie uitgezet; dat wil zeggen, de waypoints die je passeert verdwijnen van het scherm. Na de eerste omweg blijven de punten die je al gepasseerd bent op het scherm staan ​​en kun je ze niet meer overslaan. Wanneer je punten overslaat, worden alleen de punten voor je gebruikt. Het vervelende is dat vanaf het moment dat de punten niet meer van het scherm verdwijnen, de route compleet anders wordt berekend. Je ziet dat omdat de originele route met een witte achtergrond zichtbaar blijft op het scherm. Blijkbaar hebben meerdere leden deze fout al gemeld, dus ik ben niet de enige, en geloof me, het zijn niet de app-instellingen die dit veroorzaken! Controleer dit alstublieft snel.
    Met vriendelijke groet, Jörg

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
    0
    • Jörg Falkeneckerundefined Jörg Falkenecker

Hallo allemaal,ik plan en rijd al een tijdje met myrouteapp en ben er over het algemeen erg tevreden over. De app voor Apple CarPlay is erg stabiel; er zijn een paar dingen die nog niet goed werken, zoals het automatisch zoomen. Wat ik ook instel, het werkt niet betrouwbaar. Gisteren, tijdens mijn laatste rit van het jaar, merkte ik echter een ernstige bug op. Tot aan de eerste omweg werkte alles normaal, ook al had ik de verkeersinformatie uitgezet; dat wil zeggen, de waypoints die je passeert verdwijnen van het scherm. Na de eerste omweg blijven de punten die je al gepasseerd bent op het scherm staan ​​en kun je ze niet meer overslaan. Wanneer je punten overslaat, worden alleen de punten voor je gebruikt. Het vervelende is dat vanaf het moment dat de punten niet meer van het scherm verdwijnen, de route compleet anders wordt berekend. Je ziet dat omdat de originele route met een witte achtergrond zichtbaar blijft op het scherm. Blijkbaar hebben meerdere leden deze fout al gemeld, dus ik ben niet de enige, en geloof me, het zijn niet de app-instellingen die dit veroorzaken! Controleer dit alstublieft snel.
      Met vriendelijke groet, JörgHallo allemaal, ik plan en rijd al een tijdje met myrouteapp en ben er over het algemeen erg tevreden over. De app voor Apple CarPlay is erg stabiel; er zijn een paar dingen die nog niet goed werken, zoals het automatisch zoomen. Wat ik ook instel, het werkt niet betrouwbaar. Gisteren, tijdens mijn laatste rit van het jaar, merkte ik echter een ernstige bug op. Tot aan de eerste omweg werkte alles normaal, ook al had ik de verkeersinformatie uitgezet; dat wil zeggen, de waypoints die je passeert verdwijnen van het scherm. Na de eerste omweg blijven de punten die je al gepasseerd bent op het scherm staan ​​en kun je ze niet meer overslaan. Wanneer je punten overslaat, worden alleen de punten voor je gebruikt. Het vervelende is dat vanaf het moment dat de punten niet meer van het scherm verdwijnen, de route compleet anders wordt berekend. Je ziet dat omdat de originele route met een witte achtergrond zichtbaar blijft op het scherm. Blijkbaar hebben meerdere leden deze fout al gemeld, dus ik ben niet de enige, en geloof me, het zijn niet de app-instellingen die dit veroorzaken! Controleer dit alstublieft snel.
      Met vriendelijke groet, Jörg

Con Hennekensundefined Offline
      Con Hennekensundefined Offline
      Con Hennekens
      Alpha tester
      wrote last edited by

@Jörg-Falkenecker, Ik heb echt geen idee wat je precies bedoelt. Hoe zinvol zou het zijn om punten die je al gepasseerd bent over te slaan? En wat bedoel je met "die verdwijnen niet meer van het scherm"? Misschien helpt een foto?

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / Motorola Thinkphone + MRA app

1 Reply Last reply
      0
      • Jörg Falkeneckerundefined Offline
        Jörg Falkeneckerundefined Offline
        Jörg Falkenecker
        wrote last edited by

was ist denn das für eine Antwort, genau drum geht es. Die bereits passierten Wegpunkte dürfen gar nicht mehr auf dem Navi zusehen sein, aber genau das ist der Fall. Ich befinde mich kurz vor dem Wepunkt 30 und sehe aber im Display von meinem Apple CarPLay Gerät nach wie vor die Punkte 24,25,26 usw.

1 Reply Last reply
        0
        • Lex.Kloet.RXundefined Online
          Lex.Kloet.RXundefined Online
          Lex.Kloet.RX
          RouteXpert
          wrote last edited by

Meine Idee ist, dass es bei der Übersetzung irgendwo falsch gelaufen ist. Aber wie Con sagt, ein Bild sagt mehr als 1000 Worte.

Geluk/verliefdheid is net als in je broek plassen. Iedereen ziet het alleen jij voelt het.

Ducati Monster 1200 met Garmin Zümo XT
          Fiat 124 Spider/Camper Dethleffs met Navigation-App op Samsung Tab Active4 Pro
          MRA Lifetime Gold

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

ACTIVE USERS
          Lex.Kloet.RXundefined
          Lex.Kloet.RX
          Jörg Falkeneckerundefined
          Jörg Falkenecker
          Con Hennekensundefined
          Con Hennekens
          POPULAR TOPICS
          • MRA 5.0 Offline ?
            Rob Verhoeffundefined
            Rob Verhoeff
            0
            9
            44

• MRA 5.0 with very Curvy different between Handy A to B and iPad A to B
            Corjan Meijerinkundefined
            Corjan Meijerink
            0
            7
            57

• Some issues with MRA 5.0
            M. Schrijverundefined
            M. Schrijver
            0
            8
            89

• Update 5.0 - major app overhaul!
            PeterKerkhofundefined
            PeterKerkhof
            11
            64
            468

• Fout in routeberekening na eerste omweg
            Lex.Kloet.RXundefined
            Lex.Kloet.RX
            0
            4
            103

• Updates voor android phone
            Marinus van Deudekomundefined
            Marinus van Deudekom
            0
            3
            50

• MRA 5.0 Move menu doesn't work - Start screen ?
            Corjan Meijerinkundefined
            Corjan Meijerink
            0
            3
            33

• Skipped route point reappears
            Mopetenpitundefined
            Mopetenpit
            0
            3
            65
          MY GROUPS