Toetsenbord bedekt ingavescherm
-
Hallo, ik heb de nieuwe update 410 gedownload. Er blijft echter nog een lastig fenomeen aanwezig. Als je een bestemming kiest met het zoek icon, vergrootglas, dan dekt het toetsenbord het vlak waarin je werkt af dus je ziet niet wat je intikt. Als je het zoekvenster verder naar boven zou kunnen schuiven is het probleem mi opgelost. Ik werk met samsung galaxy s23 en android versie 15.
Met vr gr Jan -
Dit is in de grote v5 update grondig aangepakt!
-
Hallo, ik heb de nieuwe update 410 gedownload. Er blijft echter nog een lastig fenomeen aanwezig. Als je een bestemming kiest met het zoek icon, vergrootglas, dan dekt het toetsenbord het vlak waarin je werkt af dus je ziet niet wat je intikt. Als je het zoekvenster verder naar boven zou kunnen schuiven is het probleem mi opgelost. Ik werk met samsung galaxy s23 en android versie 15.
Met vr gr Jan@Jan-Weerheim hoi Jan
Ik probeer te reconstrueren wat je bedoelt maar bij mij lukt het wel
Of misschien heb ik niet goed begrepen wat het probleem is.
Ik heb gekeken in zowel de app als in het routelab via mijn telefoon.
Kun je een screenshot delen, misschien dat we je dan kunnen helpen -
-
-
Hierboven zie je het scherm dat je krijgt als je op het vergrootglas hebt getikt om een plaats te vinden waar je naartoe wilt.
Op foto twee het resultaat als je de tekst wil intikken, je ziet dan niet meer wat je intikt omdat het toetsenbord het tekstvak afdekt.
Ik hoop dat dit helpt om m'n vraag te veduidelijken. -
Dit is in de grote v5 update grondig aangepakt!
@Corjan-Meijerink die gaat nog komen begrijp ik daaruit, fijn bedankt dan was het probleem al bekend