App loopt vast naar stop
-
Re: App loopt vast na eerste stop.
De app loopt vast na een stop en doet hij niks meer alleen als ik de telefoon opnieuw opstarten gaat hij het weer doen
Heb dit nu al meerdere malen gehad
Heeft iemand hier een oplossing voor
Ik gebruik samsung s23 ultra met een carpurid carplay
Overigens mijn andere nav apps werken dan wel op de carpuride
Wie heeft de oplossing -
Ik had hetzelfde.
Het is een rechten probleem.
Op de telefoon: Ga naar instellingen - Apps - MyRoute-app en tik op locatie en zet deze op "Altijd toestaan"
-
Heb hier ong hetzelde aan de hand. Na een stop vertrek hij terug op de vertreklocatie maar blijft dan hangen. Ik rij met een tablet die alleen dienst doet als scherm via headunit reloaded. Waar mijn telefoon dienst doet als hotspot.
Voordat ik vertrek syncroniseer ik de route, maar als ik een grens overschrijd en het internet valt even weg, krijg ik MRA zelfs niet meer opgestart.
Ook krijg ik via android auto niet identiek hetzelfde scherm als de app op de telefoon. Volgens mij MRA en android auto niet de ideale combinatie.
Zal maar terug naar mijn oude navigator6 grijpen!!!! -
Heb hier ong hetzelde aan de hand. Na een stop vertrek hij terug op de vertreklocatie maar blijft dan hangen. Ik rij met een tablet die alleen dienst doet als scherm via headunit reloaded. Waar mijn telefoon dienst doet als hotspot.
Voordat ik vertrek syncroniseer ik de route, maar als ik een grens overschrijd en het internet valt even weg, krijg ik MRA zelfs niet meer opgestart.
Ook krijg ik via android auto niet identiek hetzelfde scherm als de app op de telefoon. Volgens mij MRA en android auto niet de ideale combinatie.
Zal maar terug naar mijn oude navigator6 grijpen!!!!@Bynens-Daniel said in App loopt vast naar stop:
Ik rij met een tablet die alleen dienst doet als scherm via headunit reloaded
Voor zover ik weet is Headunit een Andriod Auto emulator, je krijgt dan dus het AA scherm te zien, en dat wijkt, net als bij alle andere apps af van de native app op de telefoon. Daarom lijken alle navigatie apps qua scherm ook zo op elkaar.