Snelwegen vermijden
-
Ik ben een route aan het rijden van A naar B, ik het snelwegen niet vermeden. Nu wil ik onderweg omschakelen en snelwegen vermijden inschakelen omdat ik de Gothard Pass wil rijden, maar onder instellingen staat dat niet meer, dus enkel bij start route van a naar b. Kan ik dat op een andere manier tijdens het rijden ?
-
Ik ben een route aan het rijden van A naar B, ik het snelwegen niet vermeden. Nu wil ik onderweg omschakelen en snelwegen vermijden inschakelen omdat ik de Gothard Pass wil rijden, maar onder instellingen staat dat niet meer, dus enkel bij start route van a naar b. Kan ik dat op een andere manier tijdens het rijden ?
@MarcM helaas niet tijdens het navigeren. Simpelweg de route begeleiding stoppen en opnieuw starten. Dit is overigens net zo weinig klikjes als het via de instellingen wijzigen, als dat zou kunnen.
-
Als je bij de planning er al rekening mee kan houden, is het een kwestie van wat meer vormingspunten plaatsen en dan kan je het gewoon op snelwegen toestaan laten staan.